Pemp Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Bij dat ''Winkelcentrum'' in LV in Creek Zie ik een paar winkels Victim, 24-7 alleen er is naast de cluckin bell een winkel die niet open is Gaat die pas open als ik San andreas Helemaal 100% heb? Of helemaal Niet? Alvast Bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Aangezien dat je al in Las Venturas bent gaat die winkel (welke eigenlijk?) niet open. Als je terugkeert naar Los Santos gaat daar wel Didier Sachs open. Sex Shops gaan volgens mij open na Key To Her Heart, of ze zijn altijd open, dat weet ik niet zeker. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Bedoel je de "Didier Sach"? Daar kan je volgens mij pas in als je de story line hebt uitgespeeld. Reageren
kevin software Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 wat kan je eignelijk met die winkel 24-7?????????????????????????????????????? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 wat kan je eignelijk met die winkel 24-7?????????????????????????????????????? Dat is gewoon een winkel waar je naar binnen kan stappen en bijv. een arcade game kan spelen of een snack ofso kopen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Bedoel je de "Didier Sach"? Daar kan je volgens mij pas in als je de story line hebt uitgespeeld. Nee, Didier Sachs, de duurste winkel in San Andreas, gaat open als je de missie 'A Home in the Hills' hebt gedaan. Dat is dus als je weer terug naar Los Santos gaat, de andere dure winkel die ernaast zit; Victim gaat open zodra je de vliegschool hebt gehaald. Dus als je Las Venturas binnen gaat. Beide winkels bevinden zich in Los Santos; Rodeo. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 In het winkelcentrumpje van Creek kan je alleen maar deze winkels vinden: Well Stacked Pizza; SubUrban, Victim, Cluckin' bell en 24/7. Al de andere winkels kan je niet binnengaan. Ze zijn zogezegd voor de sier. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Aangezien dat je al in Las Venturas bent gaat die winkel (welke eigenlijk?) niet open. Als je terugkeert naar Los Santos gaat daar wel Didier Sachs open. Sex Shops gaan volgens mij open na Key To Her Heart, of ze zijn altijd open, dat weet ik niet zeker. De sex shop is alleen in de missie Key to her Heart open, in de rest van het spel kan je er niet binnen, tenzij je in de intro ROCKETMAN gebruikt hebt, of een mod gebruikt voor hidden interiors. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 In het winkelcentrumpje van Creek kan je alleen maar deze winkels vinden: Well Stacked Pizza; SubUrban, Victim, Cluckin' bell en 24/7. Al de andere winkels kan je niet binnengaan. Ze zijn zogezegd voor de sier. Overigens zit er ook nog een prolaps. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 De sex shop is alleen in de missie Key to her Heart open, in de rest van het spel kan je er niet binnen, tenzij je in de intro ROCKETMAN gebruikt hebt, of een mod gebruikt voor hidden interiors. Dat is niet waar, de Sex-shop in Las Venturas waarbij je in de missie Key to her Heart komt is na de missie en ook voor de missie al open. Je hoeft dus niet eerst de intro glitch te gebruiken. Je kan er altijd in. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Kan je ff een kaartja maken waar die shop zit? Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Kan je ff een kaartja maken waar die shop zit? Kijk hier, en dan het rode blibje in Las Venturas. In die sexshop ga je ook tijdens de missie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ja je hebt gelijk, je kan er wel in. Srry mijn fout, dacht dat het een hidden interior was. Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Kan je ff een kaartja maken waar die shop zit? Kijk hier, en dan het rode blibje in Las Venturas. In die sexshop ga je ook tijdens de missie Die kaart klopt niet helemaal, er is namelijk ook een Sex Shop in Los Santos. Ergens in de buurt van Vinewood. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Die kaart klopt niet helemaal, er is namelijk ook een Sex Shop in Los Santos. Ergens in de buurt van Vinewood. Klopt, die bevind zich in Mulholland, dat is inderdaad een sex-shop, maar niet 1 waar je in kunt. Daarnaast is er nog een sexshop in de buurt van El Caorona: Sex-shop Mulholland: Sex-shop El Corona: Dus de kaart klopt wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.