coballon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 ik zou willen weten wanneer je nou berdijfen kan kopen ik heb de missie O, Brothel, Where Art Thou? al gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Je kan Empire Building na de missie "To Victor, the Spoils" van Louise Cassidy Williams gebruiken. Bewerkt: 7 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Je kan Empire Building na de missie "To Victor, the Spoils" van Louise Cassidy Williams gebruiken. Ik wil er even aan toevoegen dat je ze niet kan kopen. Je moet ze veroveren van andere gangs, door het gebouw aan te vallen, dit wordt allemaal duidelijk uitgelegd. Er zijn zes type bedrijven; je kan de eerste drie dus na de missie To Victor, the Spoils, en de laatste drie kan je unlocken na de missie From Zero To Hero, tevens ook de missie waarin je het tweede eiland unlockt. Door een willekeurig gebouw van de laatste drie types aan te vallen unlock je dat type business. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.