gansdar Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 hoe kan je een screenshot maken >>> Door NandroDavids: Dit hoort in General...verplaatst <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 hoe kan je een screenshot maken Vice City zelf heeft geen screenshot maker in het spel, je zou het met progamma's zoals Fraps kunnen doen, maar ik gebruik meestal de goeie ouwe 'Print Screen' knop: Als je daar op geklikt hebt druk je op Escape en ga je even terug naar het bureaublad, hier ga je naar Paint, je doet dan Ctrl-V en hup de screen staat er. Als je hem opslaat raad ik je aan om hem als .Png op te slaan, dit bestand is klein maar heeft goeie kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 hoe kan je een screenshot maken Een screenshot maak je met de Print screen toets, die moet ergens op je toetsenbord zitten. Op mijn plaatje is te zien hoe de Printscreen toets eruit ziet, je vind hem ergens rechtsbovenin je toetsenbord. Terwijl je aan het spelen bent en je wilt graag een screen maken druk je heel simpel op die toets. Nu ga je terug naar Windows en open je Paint. Daar druk je eerst op de gestippelde rechthoek. Nu druk je in je tekenvlak op de rechtermuisknop en druk je op plakken. Nu staat je screen in Paint, je hoeft hem nu alleen nog maar op te slaan en je bent klaar. Het kan veel simpeler, sommige VC Trainers hebben zelfs de optie tot screens maken en ook met het programma Fraps is het heel simpel mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 het was ff zoeken waar die printscreen knop zat (want werk gta vc zit op me laptop) maar heb hem toch gevonden bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik wil aan deze posts toevoegen dat je Fraps hier kunt downloaden. Met Fraps stel je een Hotkey in om screenshot in het spel te kunnen maken. De standaardknop om screenshots te maken is de F10 knop. Daarna worden de screenshots opgeslagen in de map van Fraps. Deze schijf bevindt zich op de C: schijf bij Lokaal Station. Edit: @Hieronder, dat maakt niet echt uit. Je kunt deze downloaden. Je ziet hier een kleine foto van Fraps. Je ziet daar rechts helemaal in het klein Screenshots staan. Bewerkt: 7 januari 2007 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) maar welke moet ik dan dounloden van fraps want ik zie alleen dingen over opnemen van dingen en letertypes dus help me alsjeblieft dus welke vertel alsjeblieft Bewerkt: 7 januari 2007 door gansdar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.