De Gta Master Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Kan je die ook nog ergens krijgen? vond het eigenlijk wel een vet ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als je in de tank kruipt ga je gewoon naar een huis met een garage, parkeer je die even en pleeg je zelfmoord of laat je je vermoorden. Nu staat die tank in die garage. En je kan nog altijd de missie uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) was dat geen s.w.a.t. tank die water spoot? Bewerkt: 17 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 was dat geen s.w.a.t. tank die water spoot? Ja inderdaad. Ik heb ze bij de laatste missie in mijn garage zet,maar toen ik zelfmoord pleeg en ging kijken was het mislukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Dat is de laatste missie. Als je bij de laatste missie bent is er overal chaos op straat.(er worden televisies gejat,zowat alle buurden fikken af. B) Maar het is soms wel irritant,dus heb ik hem snel uit gespeeld. En die swat is best wel moeilijk te krijgen want ze schieten van alle kanten op je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 je moet gwn langs de andere kant gaan om de swat te halen dan schiet er niemand op je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Dat is de laatste missie. kijk eens naar de titel:Die Cia/fbi tank by big smoke (laaste misse) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Als je SA hebt voor de PS2 kan je het ook via armax spawnen .( Action Replay Max) Op de Pc kan het niet . (lijkt me logisch) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Dat is de laatste missie. kijk eens naar de titel:Die Cia/fbi tank by big smoke (laaste misse) Dan is het toch de laatste missie. Bewerkt: 17 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Dat is de laatste missie. kijk eens naar de titel:Die Cia/fbi tank by big smoke (laaste misse) Dan is het toch de laatste missie. ik vond het nogal raar dat je dat nogeens zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.