Jump to content

Hidden Packages (PRINTEN)

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je de printervriendelijk of kleure versie van de kaart van Vice City met de HIDDEN PACKAGES print of copyd. Dan verdwijnen de puntjes waar de hidden packs liggen. Zelfs als je ze naar words copyd ook.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen ook bij hulp bij afdrukken staat er niets over

Ik denk zelf dat het komt omdat er links aan de bolletjes gekoppeld zijn. Maar ik weet niet hoe ik ze mee moet printen!

Geplaatst: (bewerkt)
Als je de printervriendelijk of kleure versie van de kaart van Vice City met de HIDDEN PACKAGES print of copyd. Dan verdwijnen de puntjes waar de hidden packs liggen. Zelfs als je ze naar words copyd ook.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen ook bij hulp bij afdrukken staat er niets over

Ik denk zelf dat het komt omdat er links aan de bolletjes gekoppeld zijn. Maar ik weet niet hoe ik ze mee moet printen!

Print je ze nu vanuit je internet scherm? Dus: 'bestand > afdrukken'? Als je dit wel doet; ik zou het anders doen. Je kan het beste even een 'Print Screen' maken, en dan in Word zetten. Niet zoals jij het deed, alles selecteren en dan kopiëren. Anders kun je ook even alle stipjes bij langs gaan en ze handmatig op je plattegrond zetten, zoveel werk is dat nu ook weer niet.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik neem aan dat je de kaart op WikiGTA bedoeld. In dat geval is printen via 'Bestand > afdrukken' juist een prima optie. De bolletjes worden dan ook afgedrukt en wiki zorgt er zelf voor dat alle onrelevante zaken (zoals de zijbalk van de site) weggelaten worden. Zie ook WikiGTA:Afdrukken.

De afbeelding kopiëren naar een tekenprogramma of Word werkt niet, want dan kopieer je de bolletjes niet mee. Dit komt omdat de bolletjes afzonderlijke afbeeldingen zijn. Je kunt wel, zoals hierboven gezegd wordt, een printscreen maken, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Geplaatst:

Ik heb het er ook een tijdje moeilijk mee gehad, ik heb het uiteindelijk met de printscreen gedaan.

Maar bij mij kan ik niet van heel de kaart ineens een printscreen nemen, hoe doen jullie dat dan? (die kaart met prtsc nemen)

Geplaatst:
Ik heb het er ook een tijdje moeilijk mee gehad, ik heb het uiteindelijk met de printscreen gedaan.

Maar bij mij kan ik niet van heel de kaart ineens een printscreen nemen, hoe doen jullie dat dan? (die kaart met prtsc nemen)

Je zou van de ene helft een printscreen kunnen nemen, die plakken in Paint, en vervolgens van de andere helft een printscreen nemen. Die andere helft plak je weer bij de andere helft die je al 'geprintscreend' hebt. Het is weliswaar even passen en meten, maar het is goed te doen. Vervolgens plak je het zaakje in Word en print je het uit. Maar zoals Lantyz al zei: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Je kan dus beter op WikiGTA 'Bestand > Afdrukken' selecteren, zo heb je meteen alles wat je nodig hebt, snel en simpel. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

*Bump*

Wikigta heeft zo'n fijne link bovenaan een kaart hè. ^_^ Check maar even:

Blanco kaart (Kleur - Printervriendelijk - Hulp bij afdrukken)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...