Jump to content

Save game voor PS2 met een ARMax

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik loop al een hele tijd te zoeken naar een save game voor GTA SA op de PS2, maar ik vindt alleen maar saves voor de PC. Ik heb al een 100% save game op mijn pc staan. Die heb ik met een USB stick (Maxdrive) naar mijn PS2 overgeplaatst (met Max Memory,) maar dat lukte dus ook niet.

Eigenlijk wil ik dus weten of iemand mij kan vertellen hoe ik zo een savegame van GTA SA kan invoeren in het spel.

Met een ARMax dan he.

alvast bedankt he :bier::bier:

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:
Ik loop al een hele tijd te zoeken naar een save game voor GTA SA op de PS2, maar ik vindt alleen maar saves voor de PC. Ik heb al een 100% save game op mijn pc staan. Die heb ik met een USB stick (Maxdrive) naar mijn PS2 overgeplaatst (met Max Memory,) maar dat lukte dus ook niet.

Eigenlijk wil ik dus weten of iemand mij kan vertellen hoe ik zo een savegame van GTA SA kan invoeren in het spel.

Met een ARMax dan he.

alvast bedankt he :bier::bier:

Als het goed is moet je met de functie UNCRUSH de savegame van je usb-stick op je memory card zetten. En ehhh :*D ... als je toch bezig bent ... zou jij misschien voor mij de vliegschool willen doen :? Ik heb m'n savegame bij Savegame aanvraag forum gepost. Om daar te komen kan je ook de link in m'n handtekening gebruiken (hieronder). _O_ alvast bedankt _O_

en succes 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat doe is ook precies wat ik doe, maar als ik hem dan opstart begint hij gewoon een nieuw spel.

PS: Ik had geen enkel andere game save van san andreas op mijn memory card staan.

zou het aan de ARMax liggen? :?

EDIT: Ik heb het daarna met jou game save geprobeerd en toen stond er dat de Save gam niet compitabel is met mijn versie van GTA SA

Nogmaals EDIT: Met een andere Game save is het wel gelukt.

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:
Dat doe is ook precies wat ik doe, maar als ik hem dan opstart begint hij gewoon een nieuw spel.

PS: Ik had geen enkel andere game save van san andreas op mijn memory card staan.

zou het aan de ARMax liggen? :?

EDIT: Ik heb het daarna met jou game save geprobeerd en toen stond er dat de Save gam niet compitabel is met mijn versie van GTA SA

Nogmaals EDIT: Met een andere Game save is het wel gelukt.

Ik weet dat er verschillende versies van GTA:SA voor de PS2 zijn, wat ik weet zijn: de engelse, de franse, de duitse en de amerikaanse versie en er schijnt nog verschil te zitten dat sommeige voor PAL en sommige voor NTSC (of zoiets, iig de tegenhanger van PAL). Jammer dat mijn savegame niet bij jou werkt :-( . Ik heb trouwens m'n armax 2de hands gekocht en toen stonden er op de usb-stick nog gta:sa savegames v/d eerste eigenaar en die kon die van mij ook niet lezen. Maar goed :klap: dat je er nu 1 hebt die wel werkt. succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...