Jump to content

last stand

lance vacnce

Recommended Posts

ik heb een probleem bij de laatste missie als ik in het gebouw ben haal ik het nooit en er is maar 1 armor maar die is in de eerste zaal al en op de 2de verdieping moet ik altijd het onderspit delven wie kan me helpen

Bewerkt: door lance vacnce
Delen op andere websites

Ik zal je wat tips geven over deze missie. Dat gedeelte met de Hunter lukt volgens mij wel. Je probleem is het vuurgevecht met die gasten van Mendez. Ik zou je dringend adviseren om een Minigun te halen bij de Ammu-Nation in The North Point Mall. Een minigun is zeer sterk en heeft veel kogels. Alleen kun je er niet mee rennen. De gasten van Mendez zijn ruim in de meerderheid en hebben minimaal Machinegeweren op zak. Als je daar binnen bent, moet je niet snel de aanval opzoeken. Je moet heel rustig lopen en om de zoveel tijd gasten neerknallen met je Minigun. Af en toe laten die gasten een Armor vallen, die kun je oprapen. Als Mendez met Martinez in de Hunter je proberen aan te vallen, moet je op de downknop drukken en je analogestickje moet je naar beneden richten. Zo kan je vrij richten. Af en toe moet je dekking zoeken. Als je die Hunter hebt neergehaald, dan moet je Diego Mendez en Jerry Martinez afmaken. Natuurlijk doe je dat met je minigun. Zorg natuurlijk wel voor voldoende Health en Armor.

Als deze missie je toch niet wil lukken, kun je hier altijd een Savegame-aanvraag doen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

• 4 weken later...

het is wel een behoorlijke lange en moelijke missie ik moest alleen nog maar diego mendez te vermoorden en die ene vent die lukte me wel te vermoorden maar ze hebben allebie super vel armor en diego vermoorde mij net voordat ik de armor wou pakken van da legermenneke

>>> Door SummerBase: Je hebt gezien wanneer het laatste bericht in dit topic is gepost hé? Die dateert van '7 Jan 2007, 14:11:12' het is dus niet nodig om iets toe te voegen aan een topic waar het antwoord al bekend is, namelijk gegeven door Colonel Cortez en daarna heeft Lance vance de missie behaald. Een toevoeging is natuurlijk altijd goed, maar wel als de persoon er nog niet uit komt, niet nadat het al gelukt is. Let er in het vervolg een beetje op. ;)<<<

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Krijg je voor deze missie iets meer dan de gewoonlijke 0,4 of 0,5%? Want nu heb ik het eens geteld. Ik zit nu aan 91,9% en ik moet nog 16 hoofdmissies doen (5 van Lance Vance, 3 van Reni, 2 van Gonzalez, 1 van de Mendez brothers en 5 van Ricardo Diaz) plus de zijmissie Skywolf. Al de rest heb ik al gedaan. Nu ik het zowat berekend heb, kom ik uit op 99%... Ik weet dat ik hier waarschijnlijk over aan het zagen ben, maar het zou wel ××× zijn moest ik alles van dat spel doen om uiteindelijk op een stomme 99% te staan. De codes die ik tot nu toe gebruikt hebben zijn een wapen-cheat, max armor cheat, gezondheid cheat, nooit wanted cheat, spawn rihno en trashmaster cheat en de zelfmoord cheat. Dat zijn veel cheats inderdaad, maar zoveel gebruik ik ze niet. Die armor en gezondheid doe ik altijd als ik ga opslaan om te stoppen, en die wapen, rihno en trashmaster waren voor de lol. Zelfmoord heb ik eens moeten doen omdat ik door een fout in het spel vast zat in de grond :duh:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet schelden, bij deze weggehaald. ;)<<<

Delen op andere websites

Krijg je voor deze missie iets meer dan de gewoonlijke 0,4 of 0,5%? Want nu heb ik het eens geteld. Ik zit nu aan 91,9% en ik moet nog 16 hoofdmissies doen (5 van Lance Vance, 3 van Reni, 2 van Gonzalez, 1 van de Mendez brothers en 5 van Ricardo Diaz) plus de zijmissie Skywolf. Al de rest heb ik al gedaan. Nu ik het zowat berekend heb, kom ik uit op 99%... Ik weet dat ik hier waarschijnlijk over aan het zagen ben, maar het zou wel ××× zijn moest ik alles van dat spel doen om uiteindelijk op een stomme 99% te staan. De codes die ik tot nu toe gebruikt hebben zijn een wapen-cheat, max armor cheat, gezondheid cheat, nooit wanted cheat, spawn rihno en trashmaster cheat en de zelfmoord cheat. Dat zijn veel cheats inderdaad, maar zoveel gebruik ik ze niet. Die armor en gezondheid doe ik altijd als ik ga opslaan om te stoppen, en die wapen, rihno en trashmaster waren voor de lol. Zelfmoord heb ik eens moeten doen omdat ik door een fout in het spel vast zat in de grond :duh:
Ik heb het hier al eens met iemand over gehad, want die had hetzelfde probleem. En ik zelf had het ook, toen ik de 100% naderde sprong hij van 99% ineens naar de 100%. Terwijl ik maar één Empire Building behaalde, en ik denk dan dat het komt door die Empire Buildings. Je moet alle empire buildings behalen om de 100% te krijgen en dan hebben ze misschien wat mis berekeningen gemaakt waardoor je ineens meer procenten krijgt dan normaal. Of we worden gematst, of het is een fout van de makers. Ik denk het eerste, omdat ze misschien gewoon niet meer procenten te verdelen hebben. En door cheats kun je ook de 100% nog behalen, cheats zijn in VCS niet schadelijk. Alleen gaan je statistieken er op achteruit gezien, criminal rating en noem dat soort dingen maar op. ;)
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...