Jump to content

supply lines

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft iemand wat tips voor me voor de missie "Supply Lines"?

Ik wil vooral de besturing weten, als ik op vooruit druk, daalt ie gewoon weer na een paar seconden.

Ook als ik opzij ga, gaat hij gewoon uit koers, het lukt gewoon niet.

Ik heb het topic hieronder gelezen, maar het lukt me maar niet, de Baron is gewoon te koppig om mee te werken.

Ik heb ook op Wikigta gekeken, maar er staan geen tips om te leren vliegen en de vliegschool kan ik nog niet doen.

EDIT:

In GTAVC is er ook zo'n missie met zo'n vliegtuigje, daar moet je dan een gebouw vernietigen.

Ik moet toegeven dat die missie me in 3 jaar tijd nooit gelukt is :$

Bewerkt: door Bv202
Geplaatst:

De besturing van het ding is niet zo moeilijk, als je maar rustig doet. Je moet dus niet als een gek gaan draaien, of gaan gas geven. Als je gas geeft moet je een paar keer zachtjes de toets indrukken waarmee je omhoog gaat, bij mij is dit 'Y', maar volgens mij is het officieel 'T.' Als je een bocht maakt moet je dat doen met de toets waarmee je omhoog kan, 'T' dus. Je maakt dus en een bocht, en je gaat omhoog. Dit moet je doen omdat je anders 'neerstort.' Als je namelijk een bocht opzij maakt daal je ook direct, je moet wdus el een goeie verhouding hebben. Hoe scherper de bocht, hoe meer je daalt. Let daar dus goed op. Verwacht dan ook niet dat de missie na dit bericht wel gaat lukken. Oefening baart kunst, ga er dus rustig voorzitten!

• Tips:
  • Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot.
  • De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege.
  • Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner.
  • Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer.

Ik raad je daarom aan eerst verder te gaan met de storyline, en pas op het laatst de Zero missies af te maken.

Geplaatst:

inderdaad, de zero missie's zijn echt zo vreselijk moeilijk ( ik had sanandreas op de computer en daar is een makkelijkere besturing op)

TIP

1*blijf rustig en wordt vooral niet boos als je boos wordt heb je meer kans dat het niet lukt

2* probeer het eerst 3 keer, en dan nog niet gelukt??...probeer het dan ongeveer een half uur later weer

ik hoop dat je er wat aan hebt

veel plezier :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

W is toch gas geven, wat doet T dan? EN mijn scherm begint soms inneens heel snel rond te draaien als ik in een voertuig stap. Ik moet dan mijn game opnieuw laden (waardoor ik alles kwijt ben), dit is 2 keer gebeurd bij mij. Druk ik misschien op sommige toetsen waardoor dat begint en zo ja hoe stop ik het (voor als het nog is gebeurd) en zo nee, hoe komt het dan en als het te stoppen valt, hoe tsop ik het

EDIT: ik ben wel goed in vliegen anders stuur me die save game is door (alleen als het op de pc is)

Bewerkt: door michaelfivez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...