Joker Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik heb nu alle missies uitgespeeld die ik op dit moment kan, maar dat verotte dansen lukt me niet Ik kom niet verder dan 3350 ofzo... Het "dansen" met de lowrider lukte me in 1 keer, maar hier kom ik echt neit verder... Zijn er misschien hints, tips of iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ja, wat veel emsnen doen is te snel drukken, als ze maar net in t rondje komen druken de mensen al de toetsen in de gevraagd worden, maar hij moet echt midden in dat rondje staan anders telt ie t niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Je gebruikt toch wel de R3 Analog Stick? je hoeft em niet in te drukken. Gewoon timen als de pijltjes net het cirkeltje raken doe je de move. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik ga altyd op de beat steeds mee nurien (by dansen in discotheek) en by auto gewoon rinmte in je vinger zien te krijgen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 gewoon met de ritme mee drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ok, het is me gelukt:D Wel rot missies hoor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 voor sommige wel, mijnn eefje kwam niet verder met deze en ik had m in 1 keer, ik vind zelf die missie van big smoke klote "wrong side of the tracks" :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 voor sommige wel, mijnn eefje kwam niet verder met deze en ik had m in 1 keer, ik vind zelf die missie van big smoke klote "wrong side of the tracks" :angry: lol :lol: een tip, ga niet tegen de trein rijden maar hou een beetje afstand, dan kan big smoke ze beter raken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Die missie's vond ik juist een van de makkelijkste ! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ja, die missie vond ik ook een moeilijke. Die domme big smoke kon die domme ventjes maar niet neerknalle en achteraf zat hij nog te zagen dat ik die trein niet volgde ( Nu heb ik het spel uit en heb ik wraak genomen op hem :lol: ) Na de missie ongeveer een 15-tal keer geprobeerd te hebben heb ik een nieuwe manier bedacht. Ik reed gewoon zo snel mogelijk vooruit, tot een eindje voorbij de trein ( niet te ver want dan is mission failed) en dan knalde ik ze snel zelf af met me AK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ja als ie van mij gelukt was , was ik zo blij en reed dan toch wel met die truck in het water zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 ik kon lowrider in 1 keer die andre in 2 keer. je moet gewoon gevoeol voor ritme hebben eerder wil et niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Zijn er nog meer missies met dat dansen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Zijn er nog meer missies met dat dansen :o Ik moest een keer zelf dansen op het strand en in een disco, voor de rest weinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.