Jump to content

Dansen

Joker

Recommended Posts

Ik heb nu alle missies uitgespeeld die ik op dit moment kan, maar dat verotte dansen lukt me niet

Ik kom niet verder dan 3350 ofzo...

Het "dansen" met de lowrider lukte me in 1 keer, maar hier kom ik echt neit verder...

Zijn er misschien hints, tips of iets anders? :(

Delen op andere websites

voor sommige wel, mijnn eefje kwam niet verder met deze en ik had m in 1 keer, ik vind zelf die missie van big smoke klote "wrong side of the tracks" :angry:

lol :lol:

een tip, ga niet tegen de trein rijden maar hou een beetje afstand, dan kan big smoke ze beter raken ;)

Delen op andere websites

Ja, die missie vond ik ook een moeilijke. Die domme big smoke kon die domme ventjes maar niet neerknalle en achteraf zat hij nog te zagen dat ik die trein niet volgde :( ( Nu heb ik het spel uit en heb ik wraak genomen op hem :lol: )

Na de missie ongeveer een 15-tal keer geprobeerd te hebben heb ik een nieuwe manier bedacht. Ik reed gewoon zo snel mogelijk vooruit, tot een eindje voorbij de trein ( niet te ver want dan is mission failed) en dan knalde ik ze snel zelf af met me AK. :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...