Wonga Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik start net de missie freefall en toen heb ik het vliegtuig op gehaald, en ging ik naar die gele pijl , maar er kwam maar geen einde ik bleef vliegen over het water.. kan iemand deze voor mij doen ? geen cheats/mods gebruiken alsjeblieft en alleen deze missie doen. Thanks alvast. GTASAsf3.b Bewerkt: 7 januari 2007 door Wonga
BaasB Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik start net de missie freefall en toen heb ik het vliegtuig op gehaald, en ging ik naar die gele pijl , maar er kwam maar geen einde ik bleef vliegen over het water..kan iemand deze voor mij doen ? Thanks alvast. Doe ik. EDIT: Ik heb de missie Freefall voor je gehaald. Beloning: $15000, respect + Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd (behalve dan de kogels die je gewoon oneindig had in het vliegtuig), ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb ook even een Body Armor voor je gehaald. Niet gekocht, maar gewoon opgepakt op een van de vindplaatsen. Je zei dat je de missie Freefall niet kon halen, omdat je steeds maar niet bij het vliegtuig kwam. Je deed waarschijnlijk niks fout, en het was waarschijnlijk ook geen foutje in het spel. Het klopt namelijk wel dat het vliegen lang duurt, het duurt vaak wel een paar minuten voordat je bij het vliegtuig bent waar je in moet. Ik heb laatst nog een filmpje gemaakt van hoe je tijdens de missie Freefall het beste in het vliegtuig kunt komen. Ik dacht dat je dat filmpje misschien wel even zou willen bekijken, zodat je de missie Freefall de volgende keer zelf weer eens kunt proberen. Klik hier om het filmpje te bekijken: Klik. Je hoeft het filmpje niet eerst ingewikkeld te downloaden, zoals je bij bijvoorbeeld RapidShare wel moet. Nee, je klikt gewoon op de link, en dan kun je het filmpje direct bekijken. Het filmpje moet natuurlijk wel even laden. Dat laden duurt iets langer dan een minuutje, en sneller als je een snelle internetverbinding hebt. Veel plezier en succes verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf3.b Bewerkt: 7 januari 2007 door BaasB
Recommended Posts