Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen ik heb voor de eerste keer een sig gemaakt hier is ie:post-38663-1168179063.jpg

Wat vind je ervan en wat zijn je rates ?

Greets Syfes

Geplaatst:

Voor een eerste Sig is dit echt helemaal niet slecht syfes, goed gedaan dus. Je hebt een leuke achtergrond gemaakt met al die rondjes erin, ook nog best origineel vind ik. Er zitten nog wat licht-effecten doorheen, of wat het dan ook zijn mag, ik bedoel in ieder geval hetgene linksonder je naam. Dat vind ik er wat minder uitzien, zonder dat had het voor mij beter geweest. Dan de render, die heb je een beetje in de Sig gezet door er nog puntjes overheen te zetten. Soms staat dit leuk, maar dat het nu over de render zit vind ik wat minder. Dit kun je veranderen door óf de render-layer te verplaatsen onder de layer van die stipjes, óf de stipjes uitgummen op de plaats waar de render (je plaatje dus) zit. Verder wil ik nog even zeggen dat ik het mooier vind als de kleuren uit de render ook in de achtergrond voorkomen, dan vind ik het meestal al meteen beter bij elkaar passen, al ziet het er hier toch wel grappig uit, maar dat zou je ook nog aan kunnen passen. Dan de tekst, die is nog wel simpel, je kunt daar in je volgende Sigs wat effectjes aan toe voegen om het op te fleuren, en misschien nog een ander lettertype (kijk op site's als dafont.com en 1001fonts.com). Maar voor een eerste Sig is het, zoals ik al een beetje zei, een mooie! :klap:

Cijfers

Eerste indruk: ................ 7.8

Achtergrond: ................. 7.7

- Brush enz: ..................... 8

- Overige dingen: ............. 7.3

Kleuren: ......................... 6.3

- Zelfde kleuren: .............. 6

- Overige dingen: ............. 6.5

Render: .......................... 7.2

- Plaatsing: ...................... 7

- Inblenden: ..................... 7.8

- Overige dingen: ............. 6.8

Tekst: ............................ 6.7

- Lettertype: .................... 6

- Plaatsing: ...................... 7.5

- Overige dingen: ............. 6.5

Originaliteit: .................. 7.9

- Stijl van Sig: .................. 8

- Vernieuwend: ................ 7.8

Algehele indruk: ............ 7.5

Eventuele bonus: ........... 0.1

Aantal sterren: .............. gfxsterren3go6.png

Eindresultaat: ................. 7.4

De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer.

De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp.

Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.

*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

fratingod4.png

Geplaatst:

inderdaad syfes voor je eerste sig is deze niet lelijk .Je snapt toch wel al aardig de basics. je hebt een best mooie render uitgekozen . Ik weet alleen niet wat je er verder mee gedaan hebt . Ik kan zo 1 2 3 geen effecten zien . Gebruik voor je eerste keer vooral ook tutorials dat helpt je erg goed opweg gelijk al. Je background die je gedaan hebt . Maar er dan overheen had wel wat lichter gemogen . Of minder . Je sig is naar mijn mening erg vol .Je lettertype is ook wel wat simpel maar goed genoeg voor je eerste . Volgende keer moe tje hem misschien ook wat lichter maken zodat hij minder sterk in je sig licht

eerste indruk

Mijn eerste indruk was goed :7 7

tekst

Simpel maar niet lelijk voor een beginner met photoshop . Ik weet hoe moeilijk het in he tbegin is (nog steeds :sst: ) 7

kleuren

Nou bij deze sig vind ik daar niet echt veel speciaals Maar ik wil je graag de goede richting op duwen vandaar dat ik er dan toch nog net een 7tje van maak

(new) effecten

Alleen die background met al die rondjes . Verder is mij niks opgevallen .Maar dat kan ik niet weten .Maar als je ze hebt gebruikt verdien je er zowiezo al een 7 voor

+ punten

:sigaar:Kheb 5 cent op me stoel gevonden yeah! :sigaar: . Voor een beginner ben ik redelijk en omdat hij voor een beginner dan ook nog mooi is krijf je een + van 0.7

cijfer

Mijn manier van rate is bekend je krijgt de rate van de eerste indruk plus de + . dat word een 7.7(ben ik gek in me hoofd ofzo :cab: Nee hoor leuke sig ;) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...