Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

spidercopyys8.jpg(Ik weet deze is te veel KB Maar is niet voor signature bestemd vandaar)

untitled1ti5.jpg

naturezu4.jpg(ook deze is niet voor signature bestemd)

Rates Please :cya:

Geplaatst:

Nummer 1

Opzich wel grappig, maar ik vind dat je er teveel 'plastic-wrap' achtige dingen doorheen hebt gedaan. Dan heb ik het natuurlijk alleen over het rechterdeel van de Sig. Verder is het leuk gedaan, er zit eigenlijk maar één kleur (blauw) in de Sig, en dat staat wel leuk. Wat ik ook wat minder vind is dat je eigenlijk nauwelijks nog kunt zien dat Spiderman in de Sig zit. Het enige wat je duidelijk ziet is zijn arm, en ik schat dan dat aan de linkerkant zijn hoofd zit. Dus de render en de linkerkant is wat minder. Dan nog de tekst, waar ik zelf eigenlijk ook altijd mee zit te stuntelen. Je hebt hem logischerwijs op een plek neergeplant waar het wat donkerder is, en waar je even goed ruimte hebt. Ziet er toch aardig goed uit, misschien nog een ander, meer uitdagend lettertype dan zo'n standaardje.

Eindcijfer: 7.5

Nummer 2

De volgende dan maar. Op het eerste gezicht zo bekeken heeft deze een warme uitstraling. Wat me wel weer opvalt is de render die je, naar mijn mening, een beetje te groot nog in de Sig hebt gezet. Nu zie je bijvoorbeeld zijn hoofd niet helemaal. Hij had dus van mij iets omlaag gekunt, of je had hem nog wat kleiner moeten maken, hoewel té klein natuurlijk ook weer niet goed is. Maar met renders moet je altijd de juiste middenweg zien te vinden natuurlijk. Verder heb je een goede achtergrond die goed past bij de render in de verschillende opzichten. En ook de render is van goede kwaliteit, alleen zit hij naar mijn mening dus niet heel goed in de Sig. Dan nog de tekst, die ik hier wel beter vind dan bij de eerste. Zo'n grote letter als eerste is altijd wel leuk, en hij staat nu ook door de tekst daarboven heen ('metroid prime'). Dat is wat minder, ik vind het mooier als je het gewoon los van elkaar laat. En trouwens, volgens mij ben je in je naam de 'p' vergeten.

Eindcijfer: 7.8

Nummer 3

Een natuur Sig, die ik meestal wel mooi vind. Ook nu is dat wel het geval moet ik zeggen. Je hebt mooie effecten toegevoegd, waardoor de Sig nog mooier is geworden (al is dat hier natuurlijk ook de bedoeling ;) ). Ik zie natuurlijk niet wat voor effecten er nou allemaal inzitten, maar het zullen er heel wat zijn in ieder geval. Dan over naar de tekst. Als je zo'n grote letter maakt, hoef je in de kleinere tekst van mij niet nog een keer diezelfde letter te doen natuurlijk, of die 'N' is een soort logo, dan kan het natuurlijk wel. Dan nog de border, die te dik is... Volgens mij heb je hem iets van 3 à 4 pixels gemaakt, en daarna op Overlay of Soft Light gezet. Ik vind een 1 pixel border meestal het beste, hooguit 2. Dan staat hij op Soft Light of Overlay nóg mooier. :sigaar:

Eindcijfer: 8.3

Mooie Sig over het algmeen, het gemiddelde van allemaal is trouwens een 7.9, mocht je daar nog interresse in hebben. Ga vooral door met het maken van Sigs, het gaat je goed af! :tu:

Geplaatst:

Froodoo , Toppie cijfers man . Idd Gebruik ik voor die randen steeds 3 pixels .Maar ik weet nu dus dat ,dat in het algemeen niet mooi is . Verder bedankt van je rate waar ik zeker erg tevreden over ben en voor me tweede showing met photoshop helemaal niet slecht :*D

Geplaatst:

De eerste.

Mooie sig, alleen zitten er iets teveel 'vlekken' op. Misschien kun je hem iets lichter maken zodat je wat beter kunt zien dat het Spiderman is. Verder vind ikzelf de kleur blauw een tikkeltje eentonig worden.

7,2/10

De tweede

Dit vind ikzelf de mooiste van de drie die je gepost hebt. Je hebt een mooie achtergrond gebruikt en de render is goed geplaatst. Het enige wat me irriteert is de tekst, die je misschien beter rechtsonder had kunnen plaatsen. En zoals Froodooo al opmerkte heb je je naam niet helemaal goed gespeld :engel:

8/10

De derde

Een natuursig, altijd wel mooi, maar hier is wel veel groen gebruikt. De tekst vind ik een beetje dubbelop want nu staat er 'Nnature', misschien kun je de tweede 'n' beter weglaten. Nog één minpuntje, in de rand heb je een paar effecten toegevoegd waardoor sommige pixels nu geelachtig lijken.

7,7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...