vinnie1234 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hoe moet je Welcome to AKINA Beta3 in gta sa zetten gta.dat weet ik wel maar duie andere 4 Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb even gezocht op Google en heb deze mod niet gevonden. Zou je me kunnen vertellen om welke bestanden dit gaan? Tevens kan ik je ook aanraden om even in de Master Tutorial List te kijken. De tutorial over SAMI lijkt me erg geschikt voor je probleem. Als je de bestanden manueel liever toevoegd, is de toturial over de IMG Tool wat voor je. Ik hoop dat dit je wat kan helpen. Succes! Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Hey Vinnie, Eigenlijk had je ook gewoon de readme kunnen lezen, maargoed ik zal het je even uitleggen. Als je het rar-bestand uitpakt met winrar krijg je een map en een gta.dat bestand. Het gta.dat bestand moet je vervangen in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data, dus kopieeren en plakken en kies voor ''ja'' bij overschrijven. De map (hillrace) moet je net als gta.dat kopieeren, maar deze plak je in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps. Dit was alles, start je spel en de mod is geinstalleerd! Bewerkt: 7 januari 2007 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.