Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Wie kan mij uitleggen wie Uncle Fu is? Ik heb de wiki pagina gezien maar ik snap het niet, waar kom je hem dan tegen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Deze kerel is de baas van de Triads in GTA1. Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Deze kerel is de baas van de Triads in GTA1. Joh. Is er verder niet iets bekend? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Je komt hem geloof ik tegen als je de levels van San Andreas gehaald hebt... Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Je komt hem geloof ik tegen als je de levels van San Andreas gehaald hebt... Waar dan? En wat bedoel je met 'de levels'? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik bedoel de levels in San Andreas in GTA1... In één level kom je deze kerel tegen, in een ander El Burro geloof ik Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Oh, ik dacht in GTA: SA Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Nope, in GTA1, San Andreas, het level Mandarin Mayhem is Uncle Fu je opdrachtgever. (In Tequile Slammer is dat El Burro) Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 En omdat het over GTA 1 gaat, staat dit topic er verkeerd. Gelieve de volgende keer beter op te letten met het plaatsten van een topic. >>> Door Dutchy3010: Gelieve voortaan het mod-gedrag achterwege te laten <<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dat deed ik ook wel, ik dacht dat hij in GTA: San Andreas voorkwam. Reageren
Die Hard Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies. Greets GTA GG Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.Greets GTA GG Ik denk dat je in de war bent met Wu Zi Mu(afgekort Woozie)... Bewerkt: 7 januari 2007 door VWO-er Reageren
Svenie Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.Greets GTA GG Jij hebt het vast over Ran Fa Li. Verder denk ik dat Woozie en Ran Fa Li dood zijn, of vertrokken zijn uit San Andreas in Grand Theft Auto. Unclu Fu is namelijk de leider van de Triads in 1997, dit is dus 5 jaar nadat je Woozie voor het laatste hebt gezien. Helaas zullen we nooit te weten komen wat er met beide is gebeurd! Bewerkt: 7 januari 2007 door Svenie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.Greets GTA GG Uncle Fu is idd een baas van de Triads maar ik ben hem nog niet tegen gekomen tijdens missies / cutscenes. Ran Fa Li kom je wel tegen tijdens cutscenes van 2 missies. Namelijk Ran Fa Li en Lure, in Lure moet je als lokaas dienen voor de Da Nang Boys zodat Ran Fa Li veilig weg kan komen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies. Greets GTA GG Jij hebt het vast over Ran Fa Li. Verder denk ik dat Woozie en Ran Fa Li dood zijn, of vertrokken zijn uit San Andreas in Grand Theft Auto. Unclu Fu is namelijk de leider van de Triads in 1997, dit is dus 5 jaar nadat je Woozie voor het laatste hebt gezien. Helaas zullen we nooit te weten komen wat er met beide is gebeurd! We zullen idd waarschijnlijk nooit te weten komen wat er met Woozie en Farlie is gebeurt, toen R* GTA maakte durfden ze nog niet te hopen dat ze ooit GTA: SA zouden maken, en in GTA3 wordt het helemaal niet duidelijk wie de baas van de Triads is, wellicht nog steeds Uncle Fu, maar dat betekent dus dat hij naar Liberty City is verhuist. In GTA2 bestaan de Triads niet, dus als het in NY afspeelt, zoals GTA2: The Movie suggereert, dan zijn de Triads waarschijnlijk uitgeroeit of weer verhuisd. Bewerkt: 7 januari 2007 door ~Lance Vance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.