Beany Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Leuk idee, en super mooi en vet gemaakt Een vriend van me had er eerst een van Knex Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ja inderdaad heel chic gemaakt Reageren
weci Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ja, dat vind ik ook. Ik zou het niet kunnen. Reageren
White Gold Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Heel mooi gemaakt . Zou je nog een duidelijkere beschrijving kunnen maken? Want dan ga ik er zelf ook 1 maken . Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 whaha , het leuke hieraan is dat het de vorm van een echt geweer heeft en die scope jonge Ik vind hem zeker lauw, en al helemaal dat hij semi-automatisch is! Ik geef hem wel een 8.5 Maar zeg wel hoe je dat gemaakt heb want iedereen is jaloers... Reageren
Nickonly Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Voor iedereen die een bouw beschrijving wilde: KLIK. Staat op de vorige pagina. Zoekken is moeilijk... Maar met die omschrijving zou je het moetten lukken. En de evolutie staat niet stil! Ik ben nu bezig met het ontwikkelen met een nieuwe versie, welke automatisch herlaad met zo'n ketting. Ik heb er al een tekening van, maar die laat ik nog niet zien, want die wil ik zelf eerst kunnen maken (en testen ). Je al 'm wel zien als ie af is... Reageren
White Gold Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ja die heb ik gezien alleen snap ik het niet... Hoe laadje de elastiekjes en hoe vuur je ze dan af? Reageren
Nickonly Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Het laden van de elastieken: Neem een elastiekje tussen de wijs- en middelvinger gespannen en doe de achterkant om het punt helemaal vooraan het geweer (Dat gleufje). (T)Rek dan het elastiekje naar achteren en doe het om de verste tand die het elastiekje kan halen. Haal je 2 vingers er dan tussenuit en laat het elastiekje zitten. Voor het volgende elastiekje doe je hetzelfde, alleen dan ga je 1 tandje verder naar voren en doe je 'm daar op. En dan na ongeveer 15 elastieken heb je 'm geladen. Het afvuren van de elastieken: Je hebt je geweer dus geladen (zie hierboven ^). Het is verijst dat dat beweegbaare plaatje onder de elastieken zitten. Hou het plaatje goed vanaf het verste punt voor je vast en haal het naar voren. De elastieken zullen van de tandjes afgaan en met een grote snelheid op je zus, eh, doel af vliegen. That's it! Ik zal binnenkort wel een foto uploaden van het geweer als ie voledig geladen is . Reageren
White Gold Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Dit is duidelijk genoeg . Ik ga er ook maar 1 proberen te maken . Misschien eerst met knex, foto's volgen nog . Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Mooi gemaakt een 8,5/10. Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 lol, ik heb er zelf ook 1. ik heb hem van technics lego gemaakt. het is een dubbele shot gun. en is inderdaat erg handig voor vligen heb er thuis wel een stuk of 20 neer geschoten . wel sielug voor die beestjes maar goet moeten ze maar niet zo iritand op mijn kamer zitten. en elastieken zijn voor mij geen probleem. want mijn mama is post bode. dus die heeft altijd wel elastieken . verder weet ik niet meer waar die is. dus ik kan nog geen foto maken. als ik hem weer vind dan laat ik wel ff een photo zien Reageren
Dikbuik Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 lol,ik heb er zelf ook 1. ik heb hem van technics lego gemaakt. het is een dubbele shot gun. en is inderdaat erg handig voor vligen heb er thuis wel een stuk of 20 neer geschoten . wel sielug voor die beestjes maar goet moeten ze maar niet zo iritand op mijn kamer zitten. en elastieken zijn voor mij geen probleem. want mijn mama is post bode. dus die heeft altijd wel elastieken . verder weet ik niet meer waar die is. dus ik kan nog geen foto maken. als ik hem weer vind dan laat ik wel ff een photo zien je kunt vliegen ook gewoon met de stiek om je hand kapot schieten. mijn natuurkunde leraar moest weer eens bewijzen dat hij nog niet dement is en beweerde dat hij een vlieg in een keer schieten dood kon krijgen. t was uiteindelijk 3 keer maar toch kan het met je handen ook Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 wow kei graaf maar kan je dat ook maken in 9mm vorm dat zou pas graaf zijn Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 wow kei graafmaar kan je dat ook maken in 9mm vorm dat zou pas graaf zijn 9mm. Je bedoelt als handgeweer? Dat zou ik wel kunnen maken, maar dan zouden de elastieken veel langzamer afgeschoten worden (ze worden minder gerekt), en het ziet er iets minder uit (maar da's mijn mening maar). En ik ben ook al met een nieuwe generatie elastieken geweren bezig, dus ik heb deze vakantie nog genoeg te doen . Reageren
jinso Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 nick 1 vraag hoe lang is het stuk hout voordat je hem uitzaagt laat het zo zeggen pls post de groote van dat stuk hout ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.