Jump to content

Elastiekengeweer

Recommended Posts

Geplaatst:

wow kei graaf

maar kan je dat ook maken in 9mm vorm dat zou pas graaf zijn

9mm. Je bedoelt als handgeweer? Dat zou ik wel kunnen maken, maar dan zouden de elastieken veel langzamer afgeschoten worden (ze worden minder gerekt), en het ziet er iets minder uit (maar da's mijn mening maar). En ik ben ook al met een nieuwe generatie elastieken geweren bezig, dus ik heb deze vakantie nog genoeg te doen :puh:.

Van die elestiekjes voor je beugel mischien? :bier:

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nickonly

17

• jinso

10

• LBG

6

• White Gold

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

nog een keer zodat je het wel leest en ant woord kunt geven

nick 1 vraag hoe lang is het stuk hout voordat je hem uitzaagt

laat het zo zeggen pls post de groote van dat stuk hout ff

ff nu zodat iedereen het snapt :bonk:

post de dikte groote en lengte van het stuk hout ff

dankje voor je aandacht

Geplaatst:
nick 1 vraag hoe lang is het stuk hout voordat je hem uitzaagt

laat het zo zeggen pls post de groote van dat stuk hout ff

Dat ding is bij mij precies 93cm lang, vanaf het puntje van de "loop" tot het puntje van de kolf (Dus neem iets meer dan 93cm), en 5,5cm "hoog".

Vanaf het puntje van de "loop" is het 29cm tot het eerste tandje, en 48cm tot de laatste.

Verder dan dit ga ik niet. Je moet er ook wel een beetje een eigen inbreng aan geven.

P.S. Laat even een foto zien van het resultaat als je dat uiteindelijk hebt :).

Geplaatst:

Nice weapon! Ziet er echt wel vet uit :) Leuk dat het legaal is, en inderdaad handig extra om die vliegen dood te schieten :puh:

Geplaatst:

tuurlijk nick weet alleen nog niet warneer ik eraan ga beginne

maar foto post ik alleen ff denke hoe ik dat ga doen

Geplaatst:

Dit is toch gevaarlijk want je kan hier iemand blind mee maken.

Ik denk dat ik er ook 1 ga kopen:P

Voor leraren als ze blij gaan doen xD xD

Geplaatst:

Ik heb heel lang gelden ook een soort houten geweer gemaakt, hij is alleen nog niet af, ik heb alleen nog maar de kolf.

Ik denk dat ik em binnenkort af ga maken, ik moet hem nog even lakken en het schiet meganisme maken. Het wordt niet een elastiek ding.

img0407ol6.th.jpg

Geplaatst: (bewerkt)
Dit is toch gevaarlijk want je kan hier iemand blind mee maken.

Ik denk dat ik er ook 1 ga kopen:P

Voor leraren als ze blij gaan doen xD xD

Kopen? Dat zal denk ik moeilijk gaan, want als je goed leest, dan hed je gezien dat ik 'm zelf gemaakt had :puh:

En ja, klopt, het is niet echt veilig voor je ogen, maar als je al met z'n 2en opelkaar wil gaan schieten (wat ik overgens niet aan raad), dan is het wel slim om iets van een bril op te zetten. Maar als ik schiet dan mik ik zoizo nooit op ogen. Eigenlijk schiet ik nooit op leven de wezens. Naja, alleen niet op zoogdieren. Die vliegen verdienen het 0_0.

Ik heb heel lang gelden ook een soort houten geweer gemaakt, hij is alleen nog niet af, ik heb alleen nog maar de kolf.

Ik denk dat ik em binnenkort af ga maken, ik moet hem nog even lakken en het schiet meganisme maken. Het wordt niet een elastiek ding.

Hu? Niet een elastiek ding? Wat wordt het dan?? Hij ziet er tenminste wel al goed uit :bier:.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga er denk ik een zuigertje in zetten en dan maak ik er een luchtdruk hagel geweertje van.

PS: Ik denk dat het met die ogen wel mee zal vallen, het is maar een elastiekje. Ik schiet zovaak met elastiekjes om mensen.

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

nick ik ben er aan begonnen alleen hij word een stuk anders als die van jouw

ik maak em nammelijk voor koop elastiekjes dus ik kan ze gewoon koppen en

ze zitten in een handig doosje lijkt net op een ammo kit :klap::clown:

Geplaatst:

Eh, die elastiekjes koop ik ook gewoon zelf in de winkel hoor! Bij de Bruna als je dat wil weten. En die zitten ook in zo'n doosje. Ik ga toch geen elastiekjes zelf maken :bonk:.

Geplaatst:
ja ok dat vat ik maar zijn dat postbode elastieken of een maar kleiner

Postbode elastieken natuurlijk :). Die breken minder snel en die kan je verder uitrekken.

Geplaatst:

Dat klopt, maar dat maakt niet veel uit, want als je over een afstand gaat schieten dan zal dat elastiekje wat sneller gaat meer luchtwrijving hebben omdat het sneller gaat. Dus uiteindelijk komen ze ongeveer even ver. Maar als het over schoten op kleine afstand gaat dan zijn de elastiekjes verder naar voren minder krachtig ja. Dat is gewoon zo. Gelukkig zal dat probleem in de volgende generatie zijn opgelost...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...