LBG Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Postbode elastiekjes kan je ook gewoon kopen hoor. Reageren
jinso Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Postbode elastiekjes kan je ook gewoon kopen hoor. dat weet ik wel maare nick al een nieuwe versie elastiek geweren ? Reageren
Nickonly Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Postbode elastiekjes kan je ook gewoon kopen hoor. dat weet ik wel maare nick al een nieuwe versie elastiek geweren ? Nee, nog niet. Ik kan namenlijk niet goed aan bepaalde onderdelen komen die ik nodig heb. Zoals een tandwiel van een fiets met 3 tandjes. Dus ik denk dat ik die zelf moet gaan maken. Maarja dat gaat dus niet zo snel. Maar ik ga er wel werk van maken, want ik heb hier al een paar vliegen moetten afschieten dit jaar. En helaas beginnen ook die tandenen op m'n oude geweer er een voor een langzaam eraf te vliegen, dus een vervanger is nodig! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 leuk.. kan ik me zus wegjagen muhahaha! Reageren
profile Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Vet wapen Dit is een van de enige wapens die niet illegaal zijn . Maar wel goed ontworpen. Reageren
-eend- Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Enige? Wel nee een boog is ook legaal een kleerhanger , een elastiek aan de haken vastmaken, pijltje ( Of een bovenmaats potlood ) en klaar is henk! OT. leuk wapen Maar ik ga m niet maken, omdat ik daar t '' zin'' niet voor heb en kom niet met de opmerking: dan maak je zin Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Vet geweer.Ga je nog een nieuwe maken want dan ga ik hem meteen weer bekijken Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ja, ik ga een nieuwe maken. Maar helaas gat dat niet echt in het gewenste tempo. Want zoals ik al zei is het nogal moeilijk om aan bepaalde onderdelen te komen. Reageren
Rivel Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Hij is gaaf! Ik ga dit ook maken! Dankje! Rivel Reageren
LBG Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Vet wapenDit is een van de enige wapens die niet illegaal zijn . Maar wel goed ontworpen. Het is geen wapen, het is en speeltje. Maar er zijn zovel wapens in Nederland legaal. Voor boven de 18 bogen, kruisbogen, luchtbuksen, bepaalde soorten springmessen en vlindermessen, vuurwapens met verlof, knuppels, etc. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Offtopic:In the USA is het beter geregeld. Ik ging vandaag de Ghetto's in van LA en toen zag ik een gangster (volgens mij Crip)met een Semi-Automatic. Ontopic:Hij ziet er vet uit. Gewoon Top Reageren
jinso Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 heey ik reageer maar weer ff een keertje nick ik hoop dat je vordert of hoe je dat ook typt bijn school vakantie heb er zin in hoop dat alles dan beter gaat Reageren
LBG Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Offtopic:In the USA is het beter geregeld.Ik ging vandaag de Ghetto's in van LA en toen zag ik een gangster (volgens mij Crip)met een Semi-Automatic. Ontopic:Hij ziet er vet uit. Gewoon Top Een semi automitisch wapen kan van alles zijn, bijvoorbeeld een pistool maar ook veel geweren zijn semi automatisch. Reageren
jinso Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 nou het als wal bijna 2008 en nog steeds geen bericht das welheel erg Reageren
Arthis Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Mooi wapen, man. Ik heb zelf ook wel eens zo iets gemaakt, maar dan van een stokje waar je dan aan het einde een gleufje in maakt en je je elastiek kan laden, een tegelijk Ik heb zelf ook nog wat dingen die maar net de naam 'wapen' verdienen: Neem een leeg plakband rolletje en een ballon. knip van de ballon het uiteinde af, en rek hem uit. bind hem nu om het lege plakband rolletje. doe een steentje in de ballon en haal hem naar achter en laat los. Nu zal je steentje wegsjezen . Nou zijn steentjes tenzij je recht omhoog schiet best gevaarlijk, dus kan je ook iets lichters gebruiken. Neem een fiets pompje en haal het einde wat je op de band vastmaakt eraf. prop er een kurk in en 'pomp' het resultaat... moet je zelf maaar ontdekken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.