michaelfivez Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Kan iemand New Model Army van Zero, Mountain Cloud Boys van Woozie en T-Bone Mendez van Syndicate Missions (deze missie vind je op een plek aangeduid met een soort doodskop). Alleen deze 3 missies uitspelen alsjeblief. savegame zit bij bijlagen. Bij voorbaat dank, Michael PS: bij New Model Army moet je het volgende doen: -In deze laatste missie van Zero is het de bedoeling dat je Zero zijn RC Bandit beschermt zodat hij veilig en wel arriveert aan de overkant van het parcours. Jijzelf bestuurt een RC raider met een magneet eronder, waarmee je voorwerpen kan verplaatsen. Op het parcours liggen vaten, verwijder die met de magneet zodat Zero weer verder kan rijden. Als hij vraagt om een plank te halen om een brug te maken, ga naar je basis, pak je de plank, en leg je hem over het riviertje. Ook zijn er tanks die je moet vernietigen met bommen, welke je in je basis kan vinden. Zodra je alle obstakels uit de weg geruimd zijn, rijdt Zero de basis van Berkley op en heb je de missie gehaald. bij Mountain Cloud Boys: -In deze missie moet je samen met Woozie wat gaan regelen met een lokale Triad-gang. Deze gang verblijft op dat moment ergens in een steeg achter het huis van Woozie. Daar aangekomen zie je allemaal lijken liggen, het was namelijk een val van de gang ' The Da Nang Boys' In een cutscene zie je de Da Nang Boys terugkomen en moet je zien uit de steeg weg te raken. Eerst moet je 4 Da Nang Boys bij een auto doden, heb je ze gedood, dan komen er weer 4 op een Sanchez aangereden. Eenmaal uit de weg geruimd, moet je er een heleboel doden om de hoek. Op het dak staat er een Da Nang Boy met een sniper rifle. Dood die eerst en dan de anderen. Hierna stap je samen met Woozie in de auto op het einde van de steeg. Verlaat de steeg en er komen 2 auto's achter je aangereden. Het is de bedoeling dat jij rijdt en dat Woozie de auto's kapot schiet, maar je kan natuurlijk Woozie ook helpen met schieten en een drive-by doen. Handig is ook een grote voorsprong nemen en de 2 auto's gewoon opwachten. Laat er een regen van kogels op los en ze zullen (meestal tegelijkertijd) ontploffen. Als de auto's zijn vernietigd, breng je Woozie terug naar zijn huis en heb je de missie gehaald. bij T-Bone Mendez: -Een leveringsbusje van Jizzy vol met drugs wordt overvallen door een groep motorrijders. Ga naar het busje en spring op de FCR-900. Volg dan één van de motoren en ga er achter aan. De truc is om schuin achter de motoren te gaan rijden en op de "vuurknop" te duwen om het pakketje van de motor te pakken. Als je een pakketje hebt zal die motor-rijder achter je aangaan. Dit doe je bij alle 4 de motoren. Heb je eenmaal alle pakketjes, ga dan terug naar de Pleasure Dome en je hebt de missie gehaald. Bron: WikiGTA PS 2: Deze missies zijn niet zo moeilijk maar bij die van Mountain Cloud Boys speel ik hem helemaal uit to het laatste stukje dat je hem gewoon thuis moet brengen... Hij wil niet instappen . Bij new model army begint steeds mijn beeld kei snel rond te draaien waardor ik onmogelijk deftig kan sturen en bij T-bone Mendez is het gewoon te moelijk voor mij (ik ben heel slecht in rijden). Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Michael
Bling Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Doe ik wel.. Gehaald: Mountain Cloud Boys ---> $5.000 & Respect+ T-Bone Mendez ---> $5.000 & Respect+ New Model Army ---> $7.000 (Zero's RC Shop is vanaf nu een asset waar je dagelijks $5.000 kan ophalen). Ik heb tijdens het behalen van deze missies geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van San Andreas. Bewerkt: 7 januari 2007 door Bling
Recommended Posts