Jump to content

De missie Robbing uncle Sam

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik word een beetje gek van die missie, ik heb hem 7 keer geprobeert en iedere keer ging Ryder dood, nu lukt het eindelijk en dan krijg ik te zien: Er heeft zicht een foutmelding voorgedaan en gta sa moest worden afgesloten, Excuses voor dit ongemak

Nu word ik gek :-p wie kan hem even voor mij doen ? dan kan ik verder spelen

Groetjes Gekke gekke jeroen _O_

EDIT: Graag geen cheats mods maar dat doen jullie nooit ;p

GTASAsf6.b

Bewerkt: door jovu123
Ik word een beetje gek van die missie, ik heb hem 7 keer geprobeert en iedere keer ging Ryder dood, nu lukt het eindelijk en dan krijg ik te zien: Er heeft zicht een foutmelding voorgedaan en gta sa moest worden afgesloten, Excuses voor dit ongemak

Nu word ik gek :-p wie kan hem even voor mij doen ? dan kan ik verder spelen

Groetjes Gekke gekke jeroen _O_

Doe ik.

EDIT: Ik heb de missie Robbing uncle Sam voor je gehaald.

Beloning: Respect +

Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Verder heb ik wat kogels van de 9mm (het pistool) afgevuurd, maar ik heb de kogels dubbelop weer terug verdient door de minutie van dode soldaten op te rapen.

Ik heb ook even een Body Armor voor je gehaald. Niet gekocht, maar gewoon opgepakt op een van de vindplaatsen. Dat kun je wel gebruiken voor de missies die je nog moet doen. :)

Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. :)

Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post.

GTASAsf6.b

Bewerkt: door BaasB

:klap: Wow jullie zijn echt snel. ik wou nog editten van geen cheats enzo :puh: maar ik was te laat xD

EDIT: Bedankt super van je! Jij ook nog succes he met mensen hier helpen.

Bewerkt: door jovu123
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...