Jump to content

HP m7680

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand hier de HP m7680?

En wat vinden jullie van de pc?

loopt ie lekker :puh:

Is het een goede?

Of weet iemand of het een goede is die hem niet heeft :?

Yvea :cya:

Geplaatst:
Heeft iemand hier de HP m7680?

En wat vinden jullie van de pc?

loopt ie lekker :puh:

Is het een goede?

Of weet iemand of het een goede is die hem niet heeft :?

Yvea :cya:

Hier vind je meer info over deze PC, inclusief de specificaties. Het ziet er me een redelijk goede PC uit, maar ik heb er geen ervaringen mee..

Geplaatst:

Absoluut een goede game PC; genoeg geheugen, prima processor en een redelijke grafische kaart. Even de specs met mijn commentaar:

Hard Drive 1 x 250 GB

Voldoende, de komende 2 jaar kan je zeker vooruit. :Y

Optical Storage DVD±RW (+R double layer) with LightScribe technology

Een DVD-RW is altijd handig.

Graphics Controller ATI RADEON X1650 SE, with Avivo

Voor gaming is dit voldoende, de hele zware games als DOOM 3 zal je niet kunnen draaien maar GTA e.d. zonder enige problemen op de hoogste visuele kwaliteit.

OS Provided Windows XP Media Center Edition 2005 with Update Rollup 2

Windows op je PC hebben lijkt me wel zo handig :puh: , dat 't in de prijs zit is toch wel mooi(normaal betaal je er toch €100 erbij voor)

Processor 1 x Intel Core 2 Duo E6600 / 2.40 GHz ( Dual-Core )

Dualcore, beter dan de gemiddelde processor.. Vergeleken met de andere hardware valt hij toch een beetje in nagatieve zin uit de toon maar 't is voldoende.

RAM 2 GB DDR2-SDRAM

2 GB is wel erg veel moet ik zeggen, maar goed beter teveel dan te weinig.. Hiermee ben je wel een tijdje zoet.

Om nog even antwoord te geven op je vraag: Het is zeker een goede PC die met zoveel geheugen lekker zal lopen. Voor $800(ong. €1000) krijg je zeker waar voor je geld..

Voor meer vragen over de hardware in het bijzonder hebben we de gelijknamige helpdesk: >Klik<

Geplaatst: (bewerkt)
Graphics Controller ATI RADEON X1650 SE, with Avivo

Voor gaming is dit voldoende, de hele zware games als DOOM 3 zal je niet kunnen draaien maar GTA e.d. zonder enige problemen op de hoogste visuele kwaliteit.

Een game als Doom 3 is inmiddels al meer dan 2 jaar uit, met die kaart kun je doom 3 met gemak op de hoogste settings draaien. Met die kaart kun je het komende jaar wel mee vooruit. Pas als de Windows Vista games komen zul je er meer moeite mee krijgen, dit is een Direct X 9 kaart en om in de toekomst Windows Vista games optimaal te kunnen spelen heb je een Direct X 10 kaart nodig, die kosten nu nog rond de €700-,

RAM 2 GB DDR2-SDRAM

2 GB is wel erg veel moet ik zeggen, maar goed beter teveel dan te weinig.. Hiermee ben je wel een tijdje zoet.

In vergelijking met de rest van de PC is 2GB het beste...

Zelf vind ik het een zeer goede pc zeker voor de 1, wellicht 2 komende jaren.

Bewerkt: door Blastov

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...