Jump to content

HP m7680

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand hier de HP m7680?

En wat vinden jullie van de pc?

loopt ie lekker :puh:

Is het een goede?

Of weet iemand of het een goede is die hem niet heeft :?

Yvea :cya:

Geplaatst:
Heeft iemand hier de HP m7680?

En wat vinden jullie van de pc?

loopt ie lekker :puh:

Is het een goede?

Of weet iemand of het een goede is die hem niet heeft :?

Yvea :cya:

Hier vind je meer info over deze PC, inclusief de specificaties. Het ziet er me een redelijk goede PC uit, maar ik heb er geen ervaringen mee..

Geplaatst:

Absoluut een goede game PC; genoeg geheugen, prima processor en een redelijke grafische kaart. Even de specs met mijn commentaar:

Hard Drive 1 x 250 GB

Voldoende, de komende 2 jaar kan je zeker vooruit. :Y

Optical Storage DVD±RW (+R double layer) with LightScribe technology

Een DVD-RW is altijd handig.

Graphics Controller ATI RADEON X1650 SE, with Avivo

Voor gaming is dit voldoende, de hele zware games als DOOM 3 zal je niet kunnen draaien maar GTA e.d. zonder enige problemen op de hoogste visuele kwaliteit.

OS Provided Windows XP Media Center Edition 2005 with Update Rollup 2

Windows op je PC hebben lijkt me wel zo handig :puh: , dat 't in de prijs zit is toch wel mooi(normaal betaal je er toch €100 erbij voor)

Processor 1 x Intel Core 2 Duo E6600 / 2.40 GHz ( Dual-Core )

Dualcore, beter dan de gemiddelde processor.. Vergeleken met de andere hardware valt hij toch een beetje in nagatieve zin uit de toon maar 't is voldoende.

RAM 2 GB DDR2-SDRAM

2 GB is wel erg veel moet ik zeggen, maar goed beter teveel dan te weinig.. Hiermee ben je wel een tijdje zoet.

Om nog even antwoord te geven op je vraag: Het is zeker een goede PC die met zoveel geheugen lekker zal lopen. Voor $800(ong. €1000) krijg je zeker waar voor je geld..

Voor meer vragen over de hardware in het bijzonder hebben we de gelijknamige helpdesk: >Klik<

Geplaatst: (bewerkt)