Jump to content

HELD?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een mod gedownload en ik moet er 4 dingen in zetten maar ik kan ze niet vinden

hillrace2.img

hillrace2.ide

hillrace.img

hillrace.ide

zou iemant me kunnen uitleggen wat ik er mee moet

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Geplaatst:
Ik heb een mod gedownload en ik moet er 4 dingen in zetten maar ik kan ze niet vinden

hillrace2.img

hillrace2.ide

hillrace.img

hillrace.ide

zou iemant me kunnen uitleggen wat ik er mee moet

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Ik wil als eerst wel eens weten om welke mod het gaat, ik heb wat rond gezocht op de bestanden maar ik kwam niet iets tegen voor San Andreas. Op Google stuitte ik wel op een link naar GTA Forums.com, maar die link deed het niet. In de omschrijving stond het volgende:

IDE DATA\MAPS\hillrace\hillrace.IDE IDE DATA\MAPS\generic\vegepart.IDE IDE DATA\MAPS\generic\barriers.IDE IDE DATA\MAPS\generic\dynamic.IDE ...

Ik weet niet wat er mee bedoeld wordt, dus daarom zou ik graag eens willen kijken om welke mod het gaat. Heb je de readme, als die erbij zat, ook gelezen?

Geplaatst:

Welcome to AKINA Beta3

dit is die mod

en jha ik het de readme gelzen maar dat maakt het voor mij niet duidelijker

Geplaatst:
Welcome to AKINA Beta3

dit is die mod

en jha ik het de readme gelzen maar dat maakt het voor mij niet duidelijker

Gelukkig snap ik hem dan wel. De map 'hillrace', met die 4 bestanden moet je plaatsen in de MAPS map van GTA. Die is dus hier te vinden: ../Progam Files/Rockstar Games/GTA San andreas/Data/Maps. Het andere bestandje; 'gta.dat' moet je hier plaatsen: ../Progam Files/Rockstar Games/GTA San andreas/Data. Maak wel van de bestand9n die je gaat vervangen een back-up!

Geplaatst:

dat heb ik gedaan maar hij doet het niet als ik new game doe of laad krijg ik van raport niet verzenden of wel verzenden???????wat moet ik doen

Geplaatst:
dat heb ik gedaan maar hij doet het niet als ik new game doe of laad krijg ik van raport niet verzenden of wel verzenden???????wat moet ik doen

Dan hebben we drie opties. Optie één; het kan zijn dat de mod niet goed is. Optie twee; het kan zijn dat je de mod niet goed hebt geïnstalleerd. Al lijkt me dat niet aangezien je maar 2 dingen moest veranderen. Optie drie; Je hebt de verkeerde versie van GTA. En dan denk ik dat dit de meest voor de handliggende optie is. Waarschijnlijk heb je V2, en daarmee kan je niet modden. Instaleer deze patch, en probeer daarna nog een keer. Door die patch krijg je V1, waarmee je wel kan modden.

Doet de mod het na installatie van de patch nog steeds niet, dan raad ik je aan hem weer te deïnstalleren. Dit doe je door de originele bestanden, waarvan je hopelijk een back-up hebt van gemaakt, weer op een hun oude plek terug te zetten.

Geplaatst: (bewerkt)
dankje hij doet het nu wel

BTW, je bedoelt toch de mod. die er voor zorgt dat CJ kan vliegen enzo...?

Bewerkt: door kristof01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...