yvea0 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Weet iemand of er een mod voor een onderzeeër bestaat in san andreas? Of een trucje? Met en nederlandse uitleg:P Yvea Reageren
jurr.p Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Weet iemand of er een mod voor een onderzeeër bestaat in san andreas?Of een trucje? Met en nederlandse uitleg:P Yvea er staat wel een onder zeeer bij pier 69 of zo is san fierro maar voor hoever ik weet kan je daar niet in maar mischien meet een mod wel maar dus wil je er een zien ga naa pier 69 of zo Reageren
Blink Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik neem aan dat je weet hoe je voertuigen moet veranderen in San Andreas? Kijk even op deze website voor een onderzeeer. Succes! Reageren
yvea0 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik neem aan dat je weet hoe je voertuigen moet veranderen in San Andreas?Kijk even op deze website voor een onderzeeer. Succes! Kan je hiermee onderwater?? :O vet cool Reageren
Blink Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Eerlijk gezegd weet ik het niet. Maar je gaat geen onderzeeer maken als je er niet mee onderwater kan lijkt me. Probeer gewoon even Reageren
Ophion Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Moet je hierbij een nieuw game starten ? Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik heb deze mod zelfs eens gedownload, maar ik moet zeggen dat hij tegenvalt. Hij kan onder water, dat wel, maar hij doet dit alleen als je vooruit gaat. Als je achteruit gaat, komt hij weer bovendrijven. Probleem is dat hij niet stopt met duiken, dus knalt hij na een tijdje tegen de bodem. Niet echt zo'n leuke mod dus. EDIT: Nee je hoeft er geen nieuwe game voor te starten. Dit is alleen als de Main.scm word vervangen. Bewerkt: 7 januari 2007 door Proximitus Reageren
yvea0 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb deze mod zelfs eens gedownload, maar ik moet zeggen dat hij tegenvalt. Hij kan onder water, dat wel, maar hij doet dit alleen als je vooruit gaat. Als je achteruit gaat, komt hij weer bovendrijven. Probleem is dat hij niet stopt met duiken, dus knalt hij na een tijdje tegen de bodem. Niet echt zo'n leuke mod dus. EDIT: Nee je hoeft er geen nieuwe game voor te starten. Dit is alleen als de Main.scm word vervangen. Maar, kan je dan nog wel vooruit? *dubbelpost* er was toch een mod die heet: stealth 01 Op youtube zie ik heleboel filmpjes over die mod Die ziet er wel goed uit PS: alle filmpjes zijn duits >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan, en al helemaal niet als je dat zelf al weet. Berichten samengevoegd en in het vervolg de EDIT-knop gebruiken.<<< Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Natuurlijk kan je vooruit, maar als je vooruit gaat daal je ook. Dus kom je na een tijdje vast te zitten op de bodem. Er is dus geen functie die je apart laat duiken. Erg jammer anders was het een mooie mod geweest. Toen de tijd dat ik hem had gedownload, had ik hier een topic aangemaakt waar ik vroeg of het mogelijk was die onderzeeer te laten gedragen als een vliegtuig, dat je dus met de numlock (of de toetsen waar je je vliegtuig mee laat stijgen of dalen) kon duiken of omhoog komen. Naar mijn weten was dit niet mogelijk. EDIT: Je had je eigen bericht beter even kunnen editten, dubbelposts worden niet geaccepteerd op het forum. Ik kan er geen filmpjes van vinden, zouje misschien een link kunnen posten? Bewerkt: 7 januari 2007 door Proximitus Reageren
yvea0 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 http://www.youtube.com/watch?v=HUiFtkG2h5o...ted&search= Filmpie^^ Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) And so is thissubmarine. Well you will find the submarine in the web but you wont be able to do what you see on the video because i am the one who made the submarine go under water and I am not going to share this possibility with others in the near future. Enjoy my videos Dit stond er onder van de Filmpjes, geschreven door de maker van de filmpjes zelf. Blijkbaar is de mod van die duikboot een gewone mod (zo te zien vervangt hij de Dinghy) en geeft de mod zelf geen mogelijkheid om te duiken. Die mogelijkheid heeft hij zelf gemaakt (hij heeft dus de Handling.cfg aangepast waardoor je kan duiken) Helaas wil hij deze mogelijkheid niet met andere delen. Misschien dat ervaren modders weten hoe ze dit kunnen aan passen, helaas weet ik daar niks van. Bewerkt: 7 januari 2007 door Proximitus Reageren
yvea0 Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) And so is thissubmarine. Well you will find the submarine in the web but you wont be able to do what you see on the video because i am the one who made the submarine go under water and I am not going to share this possibility with others in the near future. Enjoy my videos Dit stond er onder van de Filmpjes, geschreven door de maker van de filmpjes zelf. Blijkbaar is de mod van die duikboot een gewone mod (zo te zien vervangt hij de Dinghy) en geeft de mod zelf geen mogelijkheid om te duiken. Die mogelijkheid heeft hij zelf gemaakt (hij heeft dus de Handling.cfg aangepast waardoor je kan duiken) Helaas wil hij deze mogelijkheid niet met andere delen. Misschien dat ervaren modders weten hoe ze dit kunnen aan passen, helaas weet ik daar niks van. hij ging wel goed naar voren! (kijk maar in de andere filmpjes) Bewerkt: 8 januari 2007 door yvea0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.