kevin software Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 hoi ik wil iemand erg bedanken vanwegen zijn tutrial 3X raden wie dat is >>>:WAZUP:<<< wazuup bedankt voor die tutial en dat je mijn topic beantwoord hebt ik heb geen last meer van fuoten en ik kan nu modellen in gta zetten :)
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Voor iemand te bedanken moet je geen nieuw topic aanmaken hoor . Je kan dit ook gewoon via de PB functie doen. Deze dient er om personlijke dingen te zeggen of te vragen aan een bepaalde persoon. Of je kon in het topic van de tutorial zelf je bedankje zetten en je model tonen. Ik zeg dit niet om je af te kraken ofzo, maar om je te helpen voor de volgende keer. Vriendelijke groeten, DaBeast
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Een nieuw topic is niet nodig voor iemand te bedanken. Voor iemand te bedanken kan je gebruik maken van een PB of een email. De persoon zal dan met veel opluchting reageren op die PB/email. Ook kon je dit weten... aangezien iemand bedanken niks met modding te maken heeft. Dus hier gooi ik maar een slot op. Niet eens met het sluiten van dit topic? Stuur me dan maar een PB.
Recommended Posts