tinyq Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 een autorun exe van mijn sims is beschadigd of wil niet starten kan iemand me helpen plzz ik zou het heel fijn vinden Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Het is veboden om .exe bestanden hier te ulpoaden, dus ik denk niet dat iemand dat voor je gaat doen. Je kan natuurlijk ook gewoon dat bestandje van je CDrom kopiëren. Reageren
tinyq Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat? Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat? Je kan het spel ook gewoon opnieuw installeren, en een crack zal ook niet veel helpen aangezien je dan niet meer kan bouwen. Vergeet niet de map 'EA Games' in jouw documenten te back-uppen want je kan ze kwijt zijn. Verder worden alle bestanden dan weer opnieuw geinstalleerd, inclusief de .exe! Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat? Je kan het spel ook gewoon opnieuw installeren, en een crack zal ook niet veel helpen aangezien je dan niet meer kan bouwen. Vergeet niet de map 'EA Games' in jouw documenten te back-uppen want je kan ze kwijt zijn. Verder worden alle bestanden dan weer opnieuw geinstalleerd, inclusief de .exe! de crackwereld heeft niet stil gezeten en er is gewoon een crack waarmee je gerust kan bouwen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.