Jump to content

DE SIMS 2

Recommended Posts

Geplaatst:

een autorun exe van mijn sims is beschadigd of wil niet starten kan iemand me helpen plzz ik zou het heel fijn vinden

Geplaatst:

Het is veboden om .exe bestanden hier te ulpoaden, dus ik denk niet dat iemand dat voor je gaat doen. Je kan natuurlijk ook gewoon dat bestandje van je CDrom kopiëren.

Geplaatst:
ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat?

Je kan het spel ook gewoon opnieuw installeren, en een crack zal ook niet veel helpen aangezien je dan niet meer kan bouwen. Vergeet niet de map 'EA Games' in jouw documenten te back-uppen want je kan ze kwijt zijn. Verder worden alle bestanden dan weer opnieuw geinstalleerd, inclusief de .exe! :Y

Geplaatst:

ok maar ik bedoel hoe fiks ik dat?

Je kan het spel ook gewoon opnieuw installeren, en een crack zal ook niet veel helpen aangezien je dan niet meer kan bouwen. Vergeet niet de map 'EA Games' in jouw documenten te back-uppen want je kan ze kwijt zijn. Verder worden alle bestanden dan weer opnieuw geinstalleerd, inclusief de .exe! :Y

de crackwereld heeft niet stil gezeten en er is gewoon een crack waarmee je gerust kan bouwen hoor :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...