Kinzorro Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Hey, Ik was aan het kijken door mn advanced settings en toen zag ik '' Anti - Aliasing '' staan. Geen idee wat dit is maar weten jullie misschien welke level ( 1-3 ) je die hoort te zetten? ( Videokaart: GeForce 6200 ) En als het kan ook even zeggen wat dit doet. Alvast bedankt hè! -Groetjes- Bewerkt: 15 januari 2007 door Kinzorro Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hey,Ik was aan het kijken door mn advanced settings en toen zag ik '' Anti - Aliasing '' staan. Geen idee wat dit is maar weten jullie misschien welke level ( 1-6 ) je die hoort te zetten? ( Videokaart: GeForce 6200 ) En als het kan ook even zeggen wat dit doet. Alvast bedankt hè! -Groetjes- Alisasing is wanneer iets zeg maar gekartelde randen heeft, door de pixel. De optie Anti - Aliasing is om dit tegen te gaan, ik heb zelf ook een GeForce 6200, ik weet niet uit mijn hoofd op welke optie hem heb staan maar je kan het beste even wat uitproberen. Als het spel begint te stotteren o.i.d. kun je het beste of de optie uitlaten, of de optie lager zetten. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Oow? Sommige auto's van GTA SA hebben zo'n zwarte uitsteeksels van voren. Khoop dat level 3 anti -aliasing dat helemaal tegengaat en alle uitsteeksels weghaalt dat zou geweldig zijn Thnx voor de info Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Normaal is dat geen probleem. Ik heb het op het hoogste staan, weet wel niet wat het hoogste is. Maar alles is smooth en lijkt zelfs beter (met momenten) dan de PS2-versie. Dus je hebt hiermee geen problemen meer mee dat alles gekarteld en hoekig is. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Damn, als ik anti-aliasing op 3 zet ( het hoogst, weet je dat ook weer ) dan reageert alles erg sloom Maar ik moet zeggen dan is inderdaad wel alles smooth ( slechts enkele foutjes ). Maar op welke resolutie heb jij staan dan? Ik meestal op 1024x768x16 anders hapert alles. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 als je een hele goede Videokaart hebt (niet zo als ik ) dan kan je hem op AI 6 Zetten maar dan loopt ie wel sloom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.