TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 yops, ik snap in gta sa niet goed wat die gekleurde gebieden betekenen en wat je daar moet doen... het is iets van gangs enzo maar mijn engels is niet van het ongelooflijke dus snapte ik die tekst niet goed dat daarbij kwam. Wie kan dit mij uitlegen?? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) yops,ik snap in gta sa niet goed wat die gekleurde gebieden betekenen en wat je daar moet doen... het is iets van gangs enzo maar mijn engels is niet van het ongelooflijke dus snapte ik die tekst niet goed dat daarbij kwam. Wie kan dit mij uitlegen?? :ph34r: De groene gebieden zijn van jouw gang (Grove-Family) de gele en rose van andere gangs. Als je in een geel of rose gebied komt moet je 3 of 4 gangmembers achterelkaar neer schieten om een gang-war uit te lokken. Daarna moet je een aantal aanvals-golven van vijandige gang-members overleven en dan is dat geboed ook van jouw. Op zich wel een *** SPOILER *** maar toch: als je nog alleen in LS bent, ga dan niet heel de kaart overnemen. Een paar missies later ben je uit LS en dan zijn alle gebieden weer gangloos, dus zonde van je tijd... (tenzij je het leuk vind natuurlijk :-) ) Bewerkt: 17 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Merci, ja ik vind da wel fijn gta sa is ook wel een zalig spel op bijna alle gebieden maar als ik dan al die gebieden heb. Is het dan ook gedaan met dat als je zo juist van de politie komt dat der andere gangs nietmeer op CJ beginnen te schieten want soms is dat wel irritant. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 je verdient er ook aardig mee al heb je al die gebieden.. maarja als je later dan naar SF gaat heb je er niks meer aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.