Evan Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) heey ik heb mijn eertse mod gemaakt: deze mod verandert alle vier de zip kleding winkels in H&M kleding winkels je kunt screenshots zien in de map screens. ook 2 t-shirts zijn met H&M logo en als het goed is kun je niets meer van zip zien:) (als het goed is). als je de h&M binnen stapt staat er als het goed is H en M en niet H&M omdat je geen & teken in het spel kan doen verder zitten er nog screenshots van de mod in de map screens. er zit ook een sami script bij je kunt hem hier downloaden mzzls Evan EDIT: de screenshots:) screenshotgallery Bewerkt: 7 januari 2007 door Evan Reageren
White Gold Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Sounds very nice to me . Alleen download ik pas dingen na screens. Maar die komen hopelijk gauw genoeg . Komt er ook nog een Hema ipv Victim ?? Reageren
Evan Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) ja leuk id van de hema de screenshots zijn geupload Bewerkt: 7 januari 2007 door Evan Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Goed gedaan KUTGW. je kan beter de C&A doen want dat is een kledingwinkel (de Hema niet echt ) en ga je voor Burgershot ook nog Burger King Maken Reageren
Evan Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) ik weet nog niet lijkt me wel leuk allemaal ik kan ook een pack maken met allerlei bekende winkels bedankt voor je berichtje EDIT: Ik heb een id ik maak binco 2 C&A Bewerkt: 7 januari 2007 door Evan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.