paddo tk Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 op wikigta.nl staat niks over de fire copter missies! kan iemand mij vertellen wat je er mee kan halen (zoals je sterkere body armor bij vigilante mission krijgt bijv.) Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 De Firecopter missie is een zijmissie en is wel te vinden op WikiGTA en wel onder de pagina 'zijmissies'. Op de Vice City Stories index van WikiGTA, maar goed je vindt de uitleg 'hier'. Voor de zekerheid leg ik de missie ook nog even uit. Het is een zijmissie dus een grote beloning krijg je er niet voor, buiten de procenten die je ervoor krijgt, krijg je een geldbeloning. Deze is niet vreselijk hoog, en verder krijg je niks. Ik heb he enkel gedaan om het plezier, want het zijn aardig leuke missies. Want je moet met een Armadillo brandjes blussen in Main Land, verder is behendigheid en snelheid wel aan te raden, maar goed, geen echte beloning in de vorm van een extra of zo, mocht er naast dit nog wat wezen dan roep je maar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.