Mythbuster Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Hey ik heb net de Akina mod gedownload(hier: klik) Hoe kan je deze installeren???.. (aub precies uitleggen.. heb namelijk nog nooit een map mod geinstalleerd ). Alvast bedankt Greetz Mythbuster ps.: Ik snap ook de readme niet zo erg, er staat dat je de hillrace folder moet kopieren en in folder moet zetten, maar welke folder wordt er dan bedoeld? EDIT: Nevermind, k heb het, Ik las gewoon verkeerd. Er stond dat ik de hillrace folder in de folder maps moest zetten. Ik dacht dat hij met "maps" een mapje(dus folder) bedoelde, omdat ik dacht dat z'n engels niet zo super goed was ofzo.. Sorry voor de niet nuttige post.. (Misschien als iemand anders er een probleem mee heeft dat hij met de zoekfunctie hier een antwoord vind Zodat 't topic nog nuttig is). Bewerkt: 7 januari 2007 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.