Jump to content

Hulp nodig bij het vinden van het autobedrijf/garage


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Hallo GTA fans,

Normaal laat ik de garage/autobedrijf zitten, omdat ik zonder dit bedrijf het spel ook uit kan spelen.

Dit keer wil ik die missies wel eens proberen. Ik kan echter niet het bedrijf vinden.

Kan iemand misschien de route beschrijven of misschien een handig kaartje plaatsen met een stip van de locatie van het bedrijf?

Alvast bedankt,

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo GTA fans,

Normaal laat ik de garage/autobedrijf zitten, omdat ik zonder dit bedrijf het spel ook uit kan spelen.

Dit keer wil ik die missies wel eens proberen. Ik kan echter niet het bedrijf vinden.

Kan iemand misschien de route beschrijven of misschien een handig kaartje plaatsen met een stip van de locatie van het bedrijf?

Heey Lance Vance Dance, ter verduidelijking heb ik even een kaartje voor je gemaakt met daarop de exacte locatie van Sunshine Auto's, het autobedrijf dat je zoekt. De garage vind je bij de rode stip, op het tweede eiland dus.

post-7284-1168191962.png

Veel plezier met Sunshine Auto's en de aanverwante missies! ;)

Edit >> Veel te laat natuurlijk...-Matthijs- is veel getrainder in dit soort posts :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...