Blink Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Vanmiddag reed ik door San Fierro heen en toen kwam ik een soort van geheime garage tegen. Je kan er niet in, wat erg jammer is. Waarom maak je dan een topic aan? Het rare was dat er vanuit dat '' gat '' wel auto's naar boven reden, erg vreemd allemaal want als ik naar beneden rijdt is het toch echt een gesloten ruimte. Hieronder twee plaatjes om te laten zien wat ik bedoel: Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Nee, het is geen geheime garage of iets dergelijks, daar spawnen op één of andere manier wel eens auto's die dan naar boven rijden als jij langs komt. Ik heb zoiets ook wel eens meegmaakt. Als ik bijvoorbeeld over Snakefarm heen vlieg, naast Verdant Meadows, dan zie ik daar ook wel eens auto's vandaan komen terwijl er helemaal geen parkeerplek is. Reageren
Blink Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Oh dus zo komen die voertuigen daar, en ik maar zoeken naar een ingang Bedankt Matthijs! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.