Gta Vice City Fan Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 hallo Ik ben nieuw op dit forum maar telkens als ik op "gewoon vette random screenies"of zoiets zie ik nieuwe auto's bv. Chevrolet ik d8 eerst dat dat Marina car Park was maar dus niet. Weten jullie waar dat is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Deze auto's zijn zogeheten Modificaties (afgekort 'Mods'), die de mensen in het spel hebben gezet. Er zijn verschillende site's waar je deze auto's kunt downloaden, hieronder staan er een paar. GTA Garage GTA Place De files die je op de site download, bevatten meestal wel een readme waarin staat hoe je alles moet doen. Dingen die je veel moet gebruiken bij het installeren van Mods zijn: San Andreas Mod Installer (SAMI) IMG Tool Veel succes ermee, vragen horen we verder wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Vice City Fan Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Deze auto's zijn zogeheten Modificaties (afgekort 'Mods'), die de mensen in het spel hebben gezet.Er zijn verschillende site's waar je deze auto's kunt downloaden, hieronder staan er een paar. GTA Garage GTA Place De files die je op de site download, bevatten meestal wel een readme waarin staat hoe je alles moet doen. Dingen die je veel moet gebruiken bij het installeren van Mods zijn: San Andreas Mod Installer (SAMI) IMG Tool Veel succes ermee, vragen horen we verder wel! Dank je maar ik zocht iets dat ALLES erin zit en niet een voor een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Dat zal niet gaan. Alle mods die de leden van dit forum (en andere mensen) erin zitten, zijn allemaal los gedownload van verschillende sites. Er is geen mod die compleet alle auto's in Vice City verandert. Er zijn wel Total Conversion mods, zoals Grand Tani auto's en dergelijke, maar ik geloof dat die niet de originele verhaallijn van Vice City volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 killerkip's mod, een heleboel nieuwe vette auto's voor vc! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.