Jump to content

Nieuwe Auto's


Gta Vice City Fan

Recommended Posts

hallo :cya::cya::cya:

Ik ben nieuw op dit forum maar telkens als ik op "gewoon vette random screenies"of zoiets

zie ik nieuwe auto's bv. Chevrolet

ik d8 eerst dat dat Marina car Park was maar dus niet.

Weten jullie waar dat is

Link to comment
Delen op andere websites

Deze auto's zijn zogeheten Modificaties (afgekort 'Mods'), die de mensen in het spel hebben gezet.

Er zijn verschillende site's waar je deze auto's kunt downloaden, hieronder staan er een paar.

De files die je op de site download, bevatten meestal wel een readme waarin staat hoe je alles moet doen. Dingen die je veel moet gebruiken bij het installeren van Mods zijn:

Veel succes ermee, vragen horen we verder wel! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze auto's zijn zogeheten Modificaties (afgekort 'Mods'), die de mensen in het spel hebben gezet.

Er zijn verschillende site's waar je deze auto's kunt downloaden, hieronder staan er een paar.

De files die je op de site download, bevatten meestal wel een readme waarin staat hoe je alles moet doen. Dingen die je veel moet gebruiken bij het installeren van Mods zijn:

Veel succes ermee, vragen horen we verder wel! ;)

Dank je maar ik zocht iets dat ALLES erin zit en niet een voor een

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal niet gaan. Alle mods die de leden van dit forum (en andere mensen) erin zitten, zijn allemaal los gedownload van verschillende sites. Er is geen mod die compleet alle auto's in Vice City verandert. Er zijn wel Total Conversion mods, zoals Grand Tani auto's en dergelijke, maar ik geloof dat die niet de originele verhaallijn van Vice City volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...