kippet Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb al heel lan gta en n u heb ik een niuwe pc maar mijn cd it te erg beschadigd om opniuw te instaleeren. en ik had een keertje op een form gelezen dat jehem goedkopen opniuw kan krijgen. weet iemand hier iets meer van want ik wil het heel graag weer spelen. alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik denk dat je hem dan gewoon opnieuw moet kopen eigenlijk, maar ik weet niet of 'ze' dat bedoelen. Maar San Andreas kost tegenwoordig niet zoveel meer als dat hij in het begin kostte, hier wat prijsjes: Hij is in de winkels nu te koop vanaf ongeveer 25 euro's. [Ps] Als je al heel lang GTA hebt is de garantie erop verlopen, dus denk ik niet dat je hem goedkoper dan de originele winkelprijs kunt krijgen. Je kunt natuurlijk wel op verschillende verkoopsites (als Marktplaats en Speurders) kijken. Bewerkt: 7 januari 2007 door Froodooo Reageren
kippet Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ja dat wist ik al maar ik weet gewoon dat het goedkopen legaal kan. ik ben zelf ook aan het kijken waar het was. maar heeft iemand anders ook nog ideeën. emt goede ideeën alvast heel er bedankt Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Bij sommige gamewinkels kun je game's laten slijpen. Hierdoor verdwijnen de krassen en kun je de dvd weer gebruiken. Dit kost tussen 0 en 5 euro, goedkoper dan een nieuwe sa dus. Ik weet niet precies bij welke winkels dit is maar je kunt het proberen bij echte gamewinkels. Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.