Stephan14 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb een vraag over liberty city gta san andreas lopen er in Liberty City (Hidden Interior) ook mensen rond en politie dus kun je er een wanted level krijg en rijden er autos rond enzo kun je de wapens kopen alvast bedankt stephan14 Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb een vraag over liberty city gta san andreaslopen er in Liberty City (Hidden Interior) ook mensen rond en politie dus kun je er een wanted level krijg en rijden er autos rond enzo kun je de wapens kopen alvast bedankt stephan14 Nee, het meeste in niet eens solid. Dus geen ingebouwde GTA 3 ofzo hoor Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Het hidden interior van Liberty City is alleen gemaakt om er bepaalde Cutscenes te maken, die van de missie Saint Mark's Bistro en om een gedeelte van The Introduction op te nemen. Voor andere dingen word hij niet gebruikt en omdat er in de 2 zojuist genoemde voorbeelden geen reden is tot het kopen van wapens zijn er dus ook geen winkels aangebracht. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb een vraag over liberty city gta san andreaslopen er in Liberty City (Hidden Interior) ook mensen rond en politie dus kun je er een wanted level krijg en rijden er autos rond enzo kun je de wapens kopen alvast bedankt stephan14 De eerste keer dat ik in het H.I.U. was wist ik mij eigenlijk geen raad en kwam uiteindelijk op de 'bodem' terecht met een soort grijze ondergrond . Daar liepen ook mensen rond en ik kwam zelfs een Cop Bribe tegen . In principe gelden daar dezelfde 'regels' als in het gewone speelveld, dus nadat ik een aantal mensen had neergeknalt kreeg ik idd een wanted level. Dus als je mensen tegenkomt in dat kleine stukje Liberty City kan je idd een wanted level krijgen, tenzij je uiteraard bep. cheats gebruikt . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Je kan niks in Liberty City, alleen kijken en lopen. Je kan buiten Saint Mark's Bistro lopen, en binnen in Saint Mark's Bistro, en op de binnenplaats. Verder is alles unsolid. In de cutscene van Carl's taxi lopen er mensen op straat, maar als je er na de missie heen gaat niet meer. Carspawners werken er ook niet, dus geen voertuigen. Je kan idd ook een wanted level krijgen, maar de politie zal je nooit kunnen vinden, ze kunnen er niet komen, net zoals ze niet in kledingwinkels ofzo kunnen komen. Bewerkt: 7 januari 2007 door ~Lance Vance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.