gybrus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hallo, Ik heb vandaag weer eens photoshop gebruikt. Info: Render: Mickey Sig: Gybroes Effecten: Motion blur, Gray scale(dit kunnen jullie alleen bewonderen in het Mafia-Stories Sub-Forum) Aantal verzies: 4 Verzie: 1 Brushes: Grunge Image: Grats,Gybrus PS:Ik vindt het fijn als jullie een reactie hier neerzetten xD Reageren
mickey Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hey Gybrus, Ziet er nog steeds extreem gruwelijk uit. (Ik gebruik hem zelf immers ) Dit is echt een goede mafia stijl (hoewel de auto niet echt uit de mafia tijd komt ) Eigenlijk niks op aan te merken. Rate: 9,4/10 Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
gybrus Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Hallo, Ik kom dan even aan alle mensen vragen post alstublieft ook een reactie zonder kan ik mijzelf niet verbeteren Grats,Gybrus PS:Bedankt mickey Reageren
BigM Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Zal ik dan maar Opzicht heb je duidelijk de moeite ervoor gedaan . Render . Font . En een waarschijnlijk gedownloade brush. En dan heb je het ook nog eens gecombineert. Ik weet alleen niet of het de bedoeling was maar ik vind hem wel vrij donker . En die brush door die auto is niet goed afgewerkt maar dat zijn van die kleine dingen die niet echt belangrijk zijn. Meer voor de volgende keer . Verder vind ik het een prima sig . Let de volgende keer nog een beetje op de afwerkingen maar verder is alles goed (new) Brush Mooi , Past er perfect bij . Alleen bij je render heb je hem niet perfect tot ze einde gebracht . 8 effecten Die brush op zeker . je hebt hem donkerder gemaakt . Eigenlijk alleen door die brush al goed en voor die brush kreeg je een 8 dus hier een 8.5 tekst weer eens iemand die met de fonts aan de slag gaan . 8 kleur Vrij donker in het algemeen maar dat staat perfect bij deze sig 8 + punten N.V.T cijfer Mijn manier van raten is inmidels bekend. Je krijgt de cijfer voor de effecten en dat is een 8.5 Bewerkt: 8 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Leuk gemaakt opzich. Zeker niet slecht, je hebt goed kleuren gekozen. Alles is zwart wit behalve de auto, dat laat de auto extra duidelijk zien, dat is wel goed. Je hebt de render er wel leuk ingezet. De motion blur aan de (voor ons) linker kant van de auto is goed gedaan. De brushes zijn goed gedaan, je hebt er gewoon over heen gedaan, dat past er wel goed bij, ook weer is het zwart wit en dat is goed. Je bent met brushes over de koplampen heen gegaan, dat vind ik wat minder mooi. Je text is mooi gemaakt. Een beetje door elkaar zegmaar, dat is wel goed. Je hebt ook mooie simpele effecten erin gedaan. Dat vind ik dus ook wel goed. 80% - Je hebt misschien iets teveel gebrushd en het is best wel standaard plaatje, volgens mij niet heel lang aan gewerkt. .Antonio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.