mussepower Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Wie heeft die backup van sabre turbo en waar moet ik die dan in plaatsen. BVD Shandro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar ik denk dat het over een TXD en DFF gaat, aldus de bestanden die ervoor zorgen dat een voertuig in het spel komt. Die heb ik wel en ik zal ze zo direct even uploaden, hoe je ze installeert is niet zo moeilijk. Je moet als eerst een programma hebben die een IMG archief kan openen, een voorbeeld is IMGTool of MultiIMG. Je kan ze dan gewoon vervangen en de mod(ificatie) is geïnstalleerd, als dit niet wil lukken kun je dat natuurlijk altijd aangeven. Deze programma's kun je natuurlijk vinden in de Download Database. Maar goed ik zal even die twee bestanden uploaden... Uploaded: sabreturbo.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mussepower Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Dank u zal het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.