Jump to content

Wolfsburg vs. Osasuna

Wolfsburg vs. Osasuna  

18 leden hebben gestemd

1. 1. Wie vind jij de beste?

• Wolfsburg
      6
    • Osasuna
      12

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is lang geleden, maar na overleg met NandroDavids is hier een splinternieuwe Club Battle!!

Wolfsburg:

wolfsburg.jpg

Een niet al te slechte duitse eersteklasser

Osasuna:

716275_420343b52c_m.jpg

Een Spaanse eersteklasser.....

Mijn mening komt later zoals altijd....

Geplaatst:

Ik stem op osasuna, een veel betere en mooiere club. Er spelen veel leuke spelers die het naar hun zin hebben, wat bij Wolfsburg anders is. Ik sloeg laatst de VI open, en ik las een stukje over Hofland, die aanvoerder is bij de Duitsers. Hij heeft het helemaal niet naar zijn zin, en het lijkt mijzelf ook geen leuke club. Bij Osasuna draaide het dit jaar wat minder, maar dat zijn ze aan het herstellen. Ik weet zeker dat ze bij de eerste 10 eindigen en ik denk dat ze ook Uefa Cup gaan spelen, net als dit jaar.

Geplaatst:

Ik kies Osasuna omdat ze toch beter bezig zijn,dan Wolfsburg,die al een jaar of 2 slecht aan het spelen zijn.Vandaar mijn keuze voor Osasuna

Geplaatst:

Osasuna.

Gewoon omdat ze de voorronde van de champions leage halen dat zie ik wolfsburg niet doen.

Spanje is een land met veel betere clubs dat je dan champions league nievau kan halen dan kun je wat.

tenzij je FC Barcelona/Real madrid/FC Sevilla heet.

STEM:Osasuna

Geplaatst:

Ik kies Osasuna ik heb ze wel eens een paar keer gezien op TV met voetbal

En ik heb het eigenlijk niet zo op duitse voetbalclubs

Geplaatst:

Er moeten vaker clubbattles komen, ik heb op Wolfsburg gestemt, omdat ik van Osasuna niet veel weet.

Geplaatst:

Nu mijn mening (en tijd om dit topic naar boven te duwen :engel: )...

Ikzelf kies spijtig genoeg ook voor Osasuna (voor de hierboven vermelde redenen), ik had wat meer spanning van deze battle verwacht, maarja met 2 tegen 11 is dit niet meer spannend :duh: ....

Geplaatst:

*BUMP* :$

Het topic is nog tot en met komende zondag open, dus de hoogste tijd om mijn stem uit te brengen. Tegelijkertijd haal ik het topic dan even omhoog in de hoop dat ook de mensen die nog niet gestemd hebben hun stem uit gaan brengen.

Mijn stem gaat naar VfL Wolfsburg, in tegenstelling tot de meerderheid blijkbaar. Met Osasuna heb ik gewoon erg weinig en met VfL Wolfsburg een stuk meer. Ik moet toegeven dat Osasuna goed presteert in de Spaanse Primera Division, maar ik vind de club uit Wolfsburg een mooiere ploeg hebben met leuke voetballers. Bovendien is VfL Wolfsburg bij FIFA '07 mijn club, dus eigenlijk kan ik niet anders dan daarop stemmen... :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...