TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik weet niet of het kan in de eerste wereld (los santos) om daar zonder t-shirt of een ander kledingstuk rond te lopen en als dit wel gaar kunt ge mij dan zegge waar ik dit kan doen (in welke binco winkel ofzo) Reageren
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ga gewoon een kledingszaak binnen '(binco , zip , victim , didler en sack , sub urban ) ga naar het kleedkotje waar een roos markertje voorstaat kies gewoon kledij en koop ze als je bv een t-shirt wilt ga je naar torso je kiest er een uit koopt die en voila Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ja da week maar ik bedoel hoe ge zonder iets kunt lopen.. Reageren
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Je gaat naar een van je huizen , je gaat naar je wardrobe , je kiest 'remove items' en dan kun je kiezen wat je weg doet , zo kun je alles wegdoen tot op je onderbroek Reageren
Shinryu Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Ey Gangsta hij bedoelt dat hij een nudist is. Hij loopt graag naakt rond. Bij je wardrobe(savehouse) kun je je shirt uitdoen weet niet of je helemaal naakt kunt lopen maar ik ben niet zo vies dus heb het niet geprobeerd Reageren
jussie123 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Bedoel je helemaal naakt? Je kan je naakt maken bij je "save house" Reageren
Trax Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Wrong. Je kan alles uit, behalve onderbroek. Reageren
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Wrong.Je kan alles uit, behalve onderbroek. ja klote is dat he, ben je eindelijk een neger, kan je het grootste voordeel niet zien Reageren
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Bedoel je helemaal naakt?Je kan je naakt maken bij je "save house" lees jij niet ofzo ik heb dit allemaal al gezegt in een reply hierboven <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.