Jump to content

Nintendogs: Tip/VRAAG!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nintendogs en heb 1 getraint hondje.

Ik wil nog een hondje maar ik heb 432.04 euro op nintendogs!

Weet er iemand 1 code voor geld op nintendogs en ook waar ik hem in moet voegen?

Help me pleas!

(ik heb de versie van labrador!)

Tips:

Ga met je hondje lopen langs de vraag tekens als je hem uitlaat!

Krijg je vaak cadeaudootjes!

Ik had een keer 1 knuffel van 50 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALs je je hondje in je onderste scherm hebt (toutch screen!)

Dan moet je je hondje latten liggen of zo iets en dan komt er een tekentje om uit te spreken.

Spreek zit in en als die het snapt dan komt er een tekentje dat hij het snapt sleep dat tekentje naar zijn bek en hij heeft gegeten!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb nintendogs en heb 1 getraint hondje.

Ik wil nog een hondje maar ik heb 432.04 euro op nintendogs!

Weet er iemand 1 code voor geld op nintendogs en ook waar ik hem in moet voegen?

Help me pleas!

Helaas/gelukkig is die cheat er niet, het is ook veel minder leuk om zo het spel te spelen. Je kan je hondje trainen om competities te doen, wanneer je die competities wint verdien je geld. Hoe beter je wordt, hoe moeilijker de competities, hoe meer geld je ervoor ontvangt. Ten eerste is het veel leuker dan een cheat omdat je voor je geld moet 'werken', ten tweede ben je wat langer zoet met het spelen van de game. Succes ermee! ^^

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Zijn er wel codes voor spullen en wat gebeurt er als je hondje te lang dorst of honger heeft?

En ik kan iets van 50 euro (op nintendogs) Zo'n knuffel zal ik dat doen en nieuw hondje kopen aleen dan houd ik weinig geld over!

Geplaatst:
Zijn er wel codes voor spullen

Nee, er zitten geen cheats in Nintendogs. Het spel is zonder codes ook enorm simpel, spullen kan je genoeg tegen komen wanneer je je hond uitlaat.

en wat gebeurt er als je hondje te lang dorst of honger heeft?

Als je pech heeft dan loopt hij weg, dood kunnen ze niet. (Jammer hé? :)) Het hondje zal wel een keer terug keren, maar of het dan ook zal luisteren is een tweede vraag. Wanneer je je hondje op welke manier dan ook verwaarloosd zal hij of zij van huis weg lopen of niet meer naar je luisteren, uiteindelijk heb je alleen jezelf hiermee.. ^^

En ik kan iets van 50 euro (op nintendogs) Zo'n knuffel zal ik dat doen en nieuw hondje kopen aleen dan houd ik weinig geld over!

Dat moet je zelf weten, je kan genoeg geld verdienen met contests. Als je nog maar ongeveer 50 Euro over hebt en geen genoeg eten en drinken dan moet je het niet doen, als je wel genoeg verzorgingsmiddelen in voorraad hebt kan het natuurlijk geen kwaad. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...