trmnl Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 hey de novcain clan heeft me geband omdat ik ze ownde laf he haha owja en ze cheate ook ik meld het maar mzl iedreen dus let op ze zijn laf en vals >>> Door Flame^: Reacties op andere clans + serverbans graag op het forum van de server zelf, of mits zij een subforum hebben op het samp forum daar, maar niet hier<<<
.Levi. Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Geen site van hen in je topictitel zetten, dit wordt gezien als reclame. Het enige wat je nu kunt doen is gewoon in een andere server verder spelen. We hebben voor dit soort onderwerpen een apart gedeelte in het forum namelijk Multi Theft Auto. En ook nog een topic waar je terecht kan met dit soort ervaringen. Klik. Edit// Ik voeg je post dus ook nog even samen met dat topic. Bewerkt: 7 januari 2007 door .Levi.
Azer Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) We hebben voor dit soort onderwerpen een apart gedeelte in het forum namelijk Multi Theft Auto. En ook nog een topic waar je terecht kan met dit soort ervaringen.Yeah alleen zijn post ging over SA:MP >>> Door .Levi.: Ik zag op die clansite MT staan.. Maar opgelost. <<< Bewerkt: 7 januari 2007 door .Levi.
Recommended Posts