wesley123 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 er zijn zat skins voor windows xp, gebruik google eens om themes te zoeken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Ik heb er al tientallen geprobeerd, maar ze werken voor geen meter... Edit: Er zijn wel vette skins, maar die worden niet door SP3 ondersteund... Bewerkt: 5 maart 2009 door MegaPilot Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Die skin van Sctrz werkt alleen op XP SP1/2, en ik heb 3. EN dan is er nog een skin die helemaal alles zwart maakt waardoor ik niets meer zie. Is er nou echt geen skin voor SP3? Alvast bedankt. Mvg, MP. P.S.: Ty TC voor de patch. Nee hoor werkt gewoon op servicepack 3, heb zelf SP3 en vista inspirat geinstalleerd Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Oké, ik ga het proberen Sctrz. Edit: Hij heeft jammer genoeg ook de icoontjes veranderd, nochtans had ik alles uitgevinkt, behalve 'System FIles'...Achja, niet zo'n drama, maar jammer genoeg wou ik een witte Vistaskin, en geen zwarte... Weet iemand toevallig hoe ik die icoontjes enzo simpel wegkrijg? Dus deze vraag + de vraag hoe ik een 'witte' Vista skin krijg...Het is denk ik een standaard Vistaskin, alleen vind ik 'm nergens...Ik bedoel dus de standaard Vistaskin, maar dat vanboven iets zoals dit hebt. Gewoon die balk waarin je je venster kunt minimaliseren en sluiten. Alvast bedankt, mvg, MegaPilot. Edit: Dat verwijderen heb ik al gevonden. Bewerkt: 5 maart 2009 door MegaPilot Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb er al tientallen geprobeerd, maar ze werken voor geen meter...Edit: Er zijn wel vette skins, maar die worden niet door SP3 ondersteund... Waarom heb ik dan nergens problemen mee? Herstel eers ff je uxtheme, misschien dat er iets fout is gegaan ofzo. http://www.tweakwindows.nl/tools/grafisch/...oor-Xp-SP3.html Dit is de link naar de patcher die ik heb gebruikt, bij mij werken alle skins gewoon Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb er al tientallen geprobeerd, maar ze werken voor geen meter...Edit: Er zijn wel vette skins, maar die worden niet door SP3 ondersteund... Waarom heb ik dan nergens problemen mee? Herstel eers ff je uxtheme, misschien dat er iets fout is gegaan ofzo. http://www.tweakwindows.nl/tools/grafisch/...oor-Xp-SP3.html Dit is de link naar de patcher die ik heb gebruikt, bij mij werken alle skins gewoon Als ik dit patch he.... Kan ik dan Vista Skins installeren? Ik heb namelijk nu een heel vista skinnetje (die hele volledige incl. geluiden etc.) maar ik wil graag zegmaar een nieuwe Vista Skin. Zoals je de Zune Theme voor XP hebt. Is dat mogelijk? Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 ja dat is gewoon mogelijk, iig kan ik gewoon vista skins installeren Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Heeft er iemand een antwoord op m'n vraag van die Vista-skin? Oké, ik ga het proberen Sctrz. Edit: Hij heeft jammer genoeg ook de icoontjes veranderd, nochtans had ik alles uitgevinkt, behalve 'System FIles'...Achja, niet zo'n drama, maar jammer genoeg wou ik een witte Vistaskin, en geen zwarte... Weet iemand toevallig hoe ik die icoontjes enzo simpel wegkrijg? Dus deze vraag + de vraag hoe ik een 'witte' Vista skin krijg...Het is denk ik een standaard Vistaskin, alleen vind ik 'm nergens...Ik bedoel dus de standaard Vistaskin, maar dat vanboven iets zoals dit hebt. Gewoon die balk waarin je je venster kunt minimaliseren en sluiten. Alvast bedankt, mvg, MegaPilot. Edit: Dat verwijderen heb ik al gevonden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 je meot gewoon ff op het internet naar de goede zoeken, er zijn er echt achterlijk veel. Als je de balk ook transparant wilt zul je ook een tool daarvoor moeten gebruiken, xp ondersteunt van zichzelf geen transparante taakbalken Reageren
joppie Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Hey, Een klein vraagje, Hoe installeer ik dit of dit thema? Want er zitten bij beide geen setup wat het dus weer lastig maakt omdat je het dan zelf ergens moet gaan neergooien. Ik krijg het ook niet zoals op de plaatjes want mijn balk onderin (die dan bovenin staat) gaat van XP naar Windows 98 balk ofzo... Het liefst zou ik uitleg willen van de dikgedrukte, maar van allebei mag ook. Alvast bedankt. Bewerkt: 9 maart 2009 door joppie Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Unzip de gedownloade folder en kopieer deze floder naar Windows\resources\themes Gebruik dan de uxtheme patcher die ik heb gepost, reboot je pc en dan zal je thema bij de lijst staan. Reageren
xtreme11 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) heb zelf een betere site, kan je meer van af halen: http://www.themexp.org/ ps joppie download gewoon styler en dan moet je de uitleg lezen hieronder x:\Documents and Settings\windowsuser\Local Settings\Application Data 'x' being the drive where you installed the progam. zo zit dat op mijn home pc(doe het nie op mijn laptop Bewerkt: 29 maart 2009 door xtreme11 Reageren
_albert_ Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hoe kom ik in het mapje >Themes? Als ik bij start > uitvoeren > "Recourses" typ krijg ik een foutmelding>Windows kan de map niet vinden. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Het is resources, niet recourses. Reageren
_albert_ Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Klopt helemaal,maar had al een andere weg gevonden om in dat mapje te komen. Nu dan bij het uitpakken van uxtheme_multipatcher_5.0 krijg ik een fout melding!!! Windows bestandsbeveiliging Enkele bestanden die voor een goede werking van Windows nodig zijn,zijn vervangen door een niet herkende versie. De oorspronkelijke versie van deze bestanden moet worden terug gezet om systeem stabiliteit te behouden. Plaats nu een cd rom met WXP SP 2 ??? Bewerkt: 23 augustus 2009 door _albert_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.