.Senne Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Je voert de patcher toch uit he? Download patcher, voer 'm uit, volg de instructies (klik nee als windozs je vraagt te herstellen) en restart je pc. Ik heb hier een erg goede gevonden: http://bf-87.deviantart.com/art/Vista-Theme-for-XP-67785264 Met vriendelijke groeten, senne Reageren
_albert_ Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 OPGELOST!!! Thanks voor jullie hulp Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 *BUMP* Ik had XP op een laptop , en het start-menu is niet mooi . Het is te klein , en het iccontje staat erboven . Reageren
Sublime Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 uhm, even een toevoeging, ik gebruik geen programma's het kan ook zonder maar download nooit van themexp.org VIRUS VIRUS en nog een virussen. echt waar.. elk bestandje bevat daar bijna een virus ;p Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 uhm, even een toevoeging, ik gebruik geen programma's het kan ook zonder maar download nooit van themexp.org VIRUS VIRUS en nog een virussen. echt waar.. elk bestandje bevat daar bijna een virus ;p nou dan gebruik je een andere site en wat bedoel je met 'ik gebruik geen programmas het kan ook zonder'? Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Leuke Tutorial !! Maar ik gebruik Tune Up Utilities 2010 daarvoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.