Mythbuster Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Okee nou ben ik echt kwaad Net een paar map mods getest, die werkten helemaal, heb ik ze er uit gehaald, dus ik wil eerst SA: MP kijken of die het nu wel doet(na 3 maanden), die deed het niet, moest ik mijn computer opnieuw starten(4 keer), toen ging ik maar MTA doen, en die deed het eerst wel, en nou krijg ik bij allebei de servers waar ik op kon(de rest deed het nooit ) deze error: Er stond bij een aantal andere servers(die het sowieso nooit hebben gedaan) ook iets van "couldn't find dump core file to send" Iemand een oplossing?, heb al geprobeerd om te downgraden, maar hij is altijd al v1 geweest volgens mij. GRR, kan ik eindelijk driften in San Andreas, doet MTA het niet meer.. Alvast bedankt Greetz Mythbuster EDIT: ook zonder firewall nu geprobeert, weer hetzelfde. Voordat hij crasht zie ik wel gewoon de nitro en health pickups, met zwarte achtergrond, een keer zag ik zelfs 2 politie auto's en iets wat op die map "get off my- pyramids" leek als grond. Daarna crasht hij altijd... Bewerkt: 7 januari 2007 door Mythbuster Reageren
RTS Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zou even je hele GTA: SA opnieuw opstarten, en daarna MTA even opnieuw installeren. Hopelijk is het dan verholpen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Heb al 3 keer MTA Opnieuw geinstalleerd, en met GTA Opnieuw opstarten bedoel jezeker ook opnieuw installeren?? Dat kan niet want ik speel met een soort no-cd dinges, omdat er in mijn echte CD een barst van 2 cm zit.. Als je echt opnieuw opstarten bedoeld, dat zal wel moeten, elke keer als ik die error krijg valt GTA uit.. ik denk dat ik maar MTA Vice City DM ga doen ofzo.. lol GRr nou ben ik dus echt heel kwaad Connect ik op een server, doe ik start game, zegtie "you are running a modification of the MTA client, please reinstall" dus ik reinstalleer, steeds hetzelfde, dus op een gegeven moment vroeg ik het aan iemand op een server die zei patch 1.1, doe ik dat, zegt hij "unknown version".. Denk dat ik toch maar een nieuwe San Andreas ga kopen, misschien dat Deathmatch het dan doet.. eerst even andere multiplayers proberen.. Bewerkt: 7 januari 2007 door Mythbuster Reageren
RTS Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 "you are running a modification of the MTA client, please reinstall" error krijg je meestal omdat je mods hebt in je GTA SA. Ik blijf toch zeggen: herinstalleer je GTA SA Reageren
Mythbuster Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Nee die error van "you are running a modification of the MTA client, please reinstall" was bij GTA Vice City, maar nu ik daarover nadenk omdat jij het zegt, ik heb inderdaad een dragster mod... dus ik zal hem eens zonder proberen.. , maar nu over MTA SA: MTA Race doet het weer(wonderbaarlijk ) ik denk dat het komt omdat ik een script had dat je je lichten en nitro's van auto kan aan en uit zetten en controleren zeg maar, en toen ik GTA Tournament wou installeren toen kreeg ik een melding dat bepaalde files gedelete moesten worden, en dat daar dat script bij zat. Toen ik dus MTA weer wou proberen deed die het weer omdat dat script toen weg was.. Dus toen ik eindelijk MTA kon spelen.. toen moest ik naar bed Bewerkt: 8 januari 2007 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.