DeLip Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Zowel mijn muis als mijn toetsenbord beginnen langzaamaan de geest te geven. Gamen is nog niet onmogelijk maar wordt wel onhandig. Aangezien ik wel wat geld kan investeren en ik heel graag solide, goedwerkende randapparatuur heb zat ik te denken aan de Logitech-combi: toetsenbord G11 en muis MX Revolution. Iemand ervaring met één of allebei? >>> Door GTA-Sheep: De geschikte combinatie muis/toetsenbord weet ik niet, maar wél het juiste forum voor je vraag: het hardware forum Moved.....<<< [EDIT] Ik was 'm al kwijt. Thanks. Bewerkt: 7 januari 2007 door DeLip Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb de muis een tijdje mogen uitproberen toen m'n opa op vakantie was.. De Muis MX Revolution - Hij voelt geweldig aan, ligt perfect in de hand maar 't blijft gewoon een muis. Daarnaast is die toch wat te zwaar en is hij z'n geld niet waard.. €89,95! voor een simpele muis. De functie's en knoppen zijn wel handig maar niet persé nodig, verder weet ik niet zeker of hij met draad ook te koop is. Draadloos kan namelijk erg frustrerend zijn, de batterijen lijken altijd op de verkeerde momenten op te zijn. Ik denk als je nagaat hoe je muis er nu aan toe is dat je elke muis wel revolutionair vind. Toetsenbord G11 - Geen ervaring mee, deze lijkt wel wat functioneler dan de bovenstaande muis. Wat handige optie's en een mooi design maken 'm toch wel 't geld waard. Mijn conclusie is dat dit 2 hele mooie handige componenten zijn maar dat ze toch niet helemaal functioneel zijn en er veel onzin bij zit waar je mooi wel voor moet betalen. Ik zou gewoon een Logitech Internet Pro Desktop nemen, redelijk in prijs en ik heb 'm zelf momenteel ook en ik kan zeggen dat 't prime spul is. Voor gamen raad ik je trouwens aan om een gamepad/controller aan te schaffen: >Klik< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.