Tommy VercettII Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb een playstation 2, ik heb net liberty city stories uitgespeeld dus ik vroeg me af, komt vice city stories voor de playstation 2 uit?? zoja, wanneer, weet iemand dat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb een playstation 2, ik heb net liberty city stories uitgespeeld dus ik vroeg me af, komt vice city stories voor de playstation 2 uit?? zoja, wanneer, weet iemand dat. Als je de Zoekmachine gebruikt zou hebben zou je gezien hebben dat hier al tig topics over aangemaakt zijn. Desalniettemin zal ik jouw vraag dan toch maar even beantwoorden. Rockstar Games heeft vanaf het eerste beginnetje vermeld dat GTA Vice City Stories exclusief voor de PlayStation Portable (PSP) is, en dat zal het blijven ook. De kans bestaat uiteraard wel dat Rockstar GTA Vice City Stories voor de PlayStation 2 uit gaat brengen, maar zolang zij niks bevestigd hebben zal ik er maar van uitgaan dat dit niet zo is. Voorlopig komt GTA Vice City Stories niet uit voor de PlayStation 2. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Gebruik in het vervolg eerst de 'zoekmachine' voordat je vragen gaat stellen. Deze vraag is al meerdere malen voorbij gekomen en dit topic is dus ook rijp voor een 'slotje'. Totdat er meer informatie over de PS2 is zal dit topic gesloten blijven. De PS2 versie zal denk ik niet komen, omdat Rockstar Games zich beter kan focussen op GTA IV, maar ik hoop het in ieder geval wel, zo kan dit subforum weer wat drukken worden nietwaar. Lees ook nog even de 'ForumFAQ' door als je het nog niet helemaal snapt hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts