Jump to content

Missie in 3e land. Help ?

04-Ron

Recommended Posts

Er is een missie in het 3e land het is de 75e missie dan moet je een auto achtervolgen en dan stopt ze bij een huis dan moet je iets doen maar ik weet niet wat.. weet iemand wat ik dan moet doen ?

Bewerkt: door 04-Ron
Delen op andere websites

Er is een missie in het 3e land het is de 75e missie dan moet je een auto achtervolgen en dan stopt ze bij een huis dan moet je iets doen maar ik weet niet wat.. weet iemand wat ik dan moet doen ?

Hier heeft dus niemand wat aan.

Missie Naam, meer uitleg?

Ik denk niet dat iemand de 75ste missie weet, want iedereen kan een andere hebben ;)

Delen op andere websites

Volg gewoon die auto en als ze bij haar huis is moet je goed kijken of er een oud vies mannetje aan komt en die moet je dan killen en dan moet jij naar haar huis gaan en dan krijg je een filmpje en heb je de missie gehaald en het word je vriendin en dan moet je een paar keer met haar gaan daten en krijg je op een gegeven moment toegang tot haar huis en dan moet je een pas pakken en dan volgt de rest vanzelf wel oke :D <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...