04-Ron Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) Er is een missie in het 3e land het is de 75e missie dan moet je een auto achtervolgen en dan stopt ze bij een huis dan moet je iets doen maar ik weet niet wat.. weet iemand wat ik dan moet doen ? Bewerkt: 17 november 2004 door 04-Ron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Er is een missie in het 3e land het is de 75e missie dan moet je een auto achtervolgen en dan stopt ze bij een huis dan moet je iets doen maar ik weet niet wat.. weet iemand wat ik dan moet doen ? Hier heeft dus niemand wat aan. Missie Naam, meer uitleg? Ik denk niet dat iemand de 75ste missie weet, want iedereen kan een andere hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
04-Ron Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ow ja dat is waar wacht ff dan ga ik ff kijke hoe die heet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik denk dat het Millie is. Rijd ze een roze club (golf)? zo ja, wacht als ze binnen is op een kale creep met een dildo in zijn hand, maak 'm af, pak die dildo, en ga bij die chick naar binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
04-Ron Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Die missie het ''Key to her heart'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Volg gewoon die auto en als ze bij haar huis is moet je goed kijken of er een oud vies mannetje aan komt en die moet je dan killen en dan moet jij naar haar huis gaan en dan krijg je een filmpje en heb je de missie gehaald en het word je vriendin en dan moet je een paar keer met haar gaan daten en krijg je op een gegeven moment toegang tot haar huis en dan moet je een pas pakken en dan volgt de rest vanzelf wel oke <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.