ArticLight Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Dit is mijn tweede PS sig Rates? Bewerkt: 7 januari 2007 door ArticLight Reageren
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 who ! Ik vind dit echt een leuke sig man . De reden daarvoor is dat het net een tv lijkt . Eerst zo die tekst die het karakter van sam verteld (splinter cel). Daarna de splinter cel sig die we al eerder van je zagen die je zelf hebt gemaakt . Volgends mij heb je erg veel hier aan gedaan en is helemaal mijn smaak . En fijn dat je ook weer een leuk lettertype hebt gedaan . Eerste indruk Wel erg snel naar gekeken in het begin .En hij loopt niet goed af . Op een gegeven moment stopt hij echt 8 Tekst Je hebt een leuke en mooie gedownload die er duidelijk bij past in goede kleur 8.5 (new) Effecten Iedergeval de overgang die je gemaat hebt , Verder weet ik niet WAT je gebruikt hebt .Maar aangezien jij zij dat je het laatste stukje zelf hebt gemaakt heb je er wel aandacht aan besteed Kleur Niet aanwezig . Groen en zwart . Maar dat hoort bij het onderwerp 7,5 + Punten Leuk die overgangen en dat je er duidelijk wat aan gedaan hebt 0.5 Cijfer Een leuke , mooie, en orgineele sig . Je krijgt het cijfertje voor de kleur plus de bonus . Dat is dus een 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.