grovemember Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 jeuw,ik ben ier nieuw op de site en kmoe zegge dat ne supersite is want ik zoek alle documentatie dater ook ma besta over alle gta's keb al vree veel en mijn kamer hangt vol dermee,kben nu al 7jaar fan van alle gta's ma gta sa is mijn favoriet want kben ne groten fan van de grove en kmoe nogma 1dink dervan wete,der zijn andere grovemembers dan normaal die me die pet en dan zijn kap derover,keb al veel gelezen dat da de oudere versie van degrove is en dat ja ze niet unt hebben ma op vele sites staan ze erop met cj derbij dus moeten ze bustaan in het spel,ik dacht eerst dat als je sa 100%uitspeelt dat je ze dan hebt maar dar is niet zo,ik heb sa op ps2,graag reactie hierop Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Het zou enorm in je antwoorden schelen als je a) wat duidelijker aangeeft wat je precies wilt weten van ons en b) wat duidelijker je verhaal opschrijft. Want zonder leestekens en hoofdletters en met gebruik van spreektaal worden we er niet veel wijzer van. Het gebruik van ABN wordt bijzonder aangeraden (en is feitelijk zelfs verplicht). Dus wat bedoel je precies....? Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 jeuw,ik ben ier nieuw op de site en kmoe zegge dat ne supersite is want ik zoek alle documentatie dater ook ma besta over alle gta's keb al vree veel en mijn kamer hangt vol dermee,kben nu al 7jaar fan van alle gta's ma gta sa is mijn favoriet want kben ne groten fan van de grove en kmoe nogma 1dink dervan wete,der zijn andere grovemembers dan normaal die me die pet en dan zijn kap derover,keb al veel gelezen dat da de oudere versie van degrove is en dat ja ze niet unt hebben ma op vele sites staan ze erop met cj derbij dus moeten ze bustaan in het spel,ik dacht eerst dat als je sa 100%uitspeelt dat je ze dan hebt maar dar is niet zo,ik heb sa op ps2,graag reactie hierop Hey welkom op het forum grovemember De Orange Grove Street Families zijn inderdaad nog veranderd, Big Smoke had bijvoorbeeld eerst witte kleding, maar naast de kleding zijn er dus nog 3 andere grovemembers, 2 van dezen komen in het spel voor, maar alleen in een cutscene, je kan ze dus niet recruten om met je mee te vechten. Op deze afbeelding zie je ze staan: Nou komt het mindere gedeelte voor jou, je kan deze coole homies namelijk niet op de PS2 versie van San Andreas krijgen, maar alleen op de PC versie. Voor de PC versie is een speciale mod gemaakt waardoor je deze 3 extra homies ook hebt. Deze kom kun je hier downloaden. Ze bestaan dus wel maar jij kunt ze niet krijgen (ook niet bij de 100%), als je nu een echte fan bent koop je hem morgen gelijk voor de PC (rond de 30 euro). En installeer je die mod. Veel plezier nog op het forum en natuurlijk bij San Andreas Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) @ GTA-Sheep een beetje offtopic maarja. Hij is pas 7 jaar. Toen ik 7 was kon ik amper typen toen moest ik het nog leren. Ik vind het erg knap dat hij al kan typen. >>> Door GTA-Sheep: Zie je wel dat het onduidelijk was wat er stond Er staat "ik ben al 7 jaar fan....."<<< Oh ja niet gezien. Dan dacht ik zeker dat hij zijn hele leven GTA speeld vanaf zijn geboorte. Nee dat kan niet. Bewerkt: 7 januari 2007 door DenkaanHenk Reageren
grovemember Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ok merci en ik zal op mijn schrijftaal letten Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 @ GTA-Sheep een beetje offtopic maarja. Hij is pas 7 jaar. Toen ik 7 was kon ik amper typen toen moest ik het nog leren. Ik vind het erg knap dat hij al kan typen. Wat is er moeilijk aan typen.... Als je kan schrijven kan je ook typen... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ja dat is dan wel zo. Maar het toetsenbord staat niet op alfabetische volgorde. Edit: Ik ga erg offtopic laten we er maar over op houden... Bewerkt: 7 januari 2007 door DenkaanHenk Reageren
SWYV Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 @ GTA-Sheep een beetje offtopic maarja. Hij is pas 7 jaar. Toen ik 7 was kon ik amper typen toen moest ik het nog leren. Ik vind het erg knap dat hij al kan typen. grote onzin van je man kben nu al 7jaar fan van alle gta's hij zei 7jaar FAN en niet zijn leeftijd he maar goed typhoon heeft al alles uitgelegd op de PC versie kan dat vanwege de mogelijkheid tot mods (modifications) in spel te vervangen, zetten enz.. en op de PS2 is er eigenlijk geen echte modification mogelijkheid vandaar dat typhoon jou aanraadt om op PC te kopen maar Typhoon, ben jij niet vergeten om te afvragen hoe sterk zijn PC is he, het kan dat hij een PS2 wil hebben dan GTA SA op hele slechte, slome pc hebben he Reageren
grovemember Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ja srr gasten maar mijn toetsenbord egint soms te flippen en als ik bv. op da a druk komt er een zik heb het probleeem juist opgelost,en ik ben 16 dus geen 7ne Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 K zou zeggen, koop een nieuw toetsenbord, scheelt enorm Kan je tenminste ook normaal GTA spelen, want het lijkt me dat dat met zo'n toetsenbord niet kan. Tenzij je geen GTA hebt op e pc, maar dat weet ik niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.