Jump to content

Sunshine Cars


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Als je die auto's van het lijstje gaat zoeken, heb je maar 4 garages waar je ze in kunt stoppen (er is nog 1, maar die kan niet open en een andere is voor iets met kleuren ofzo)

Ook vind ik de Esperanto en de Landstalker niet, die ik normaal toch vaak tegen kom

Link to comment
Delen op andere websites

De vier garages waar jij het over hebt zijn niet bedoeld om de auto's van de Importlijst erin op te slaan. In deze garages kun je auto's opslaan die je wilt behouden, zodat je er later nog eens mee kan rijden. De auto's die op de Importlijst staan, moet je afleveren in de garage die zich er direct naast bevindt. De garage gaat alleen open voor een auto die op de lijst staat. Bij het leveren van een verkeerd voertuig zul je dan ook een melding krijgen dat je het verkeerde voertuig hebt. Hieronder een screen van de betreffende garage.

garageyx3.th.jpg

Klik voor vergroting.

@ Hieronder: De Landstalker is niet moeilijk te vinden, aangezien hij vele vaste locaties heeft. Klik hier voor een kaartje met alle exacte vindplaatsen van de Landstalker. De Esperanto heeft daarentegen helaas geen vaste vindplaats. Om deze te vinden zul je gewoon even een tijdje moeten zoeken. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Aha, thnx Bling:D

Weet je misschien ook de vindplaatsen van de Esperanto en de Landstalker?

Wat ik altijd doe ik voor sunshine op de weg gaan staan en dan steeds voor auto's gaan staan en weglopen als het de verkeerde is, zo kan het even duren maar het kan ook snel zijn dat hij voorbij komt, dan pak je hem gewoon en rij je hem er voorzichtig in zodat hij ook nog onbeschadigd is...

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, thnx Bling:D

Weet je misschien ook de vindplaatsen van de Esperanto en de Landstalker?

Esperanto heeft geen vindplaatsen, ik heb geen idee wat de vindplaats van de Landstalker is maar WikiGTA gelukkig wel: Kaartje met vindplaatsen

De Esperanto vind ik vooral op de lange weg op het 2e eiland, waar je de brugverbindingen hebt en waar je de Mr. Whoopie(het bedrijf) vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...