Jump to content

Missie van iets stelen


gohanssj2

Recommended Posts

Tips:

1. Kijk in de walkthrough:)

2. Ga op topsnelheid over het eerste rijtje lopende mannetje heen en rij door

3. heb heveig geschut bij je

4. knal met een rocket launcher ofzo de legerauto's van de weg

5. Knal met een shotgun/uzi/iets dergelijks het tweede rijtje van 3 mannetjes neer die de achtervolging in zet

6. Ga als laatst naar de tank, dood het laatste mannetje en neem de tank over

Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie heet: 'Sir, yes Sir' en hij wordt je gegeven door Juan Garcia Cortez, maar goed; Je moet dus een tank stelen van het leger en plaatsen in een garage box. Dit is echter helemaal niet moeilijk, je gaat van Cortez zijn boot naar de tank je springt net naast de tank uit de auto. Je ziet aan hoe je beschoten wordt en klimt daarna in de tank, de tank is vrij sterk dus daarmee kun je jezelf goed wringen door de menigde van soldaten. Dan rij je rustig of gewelddadig met de tank naar de garage box en als je in de garage box zit zijn militairen/soldaten je kwijt en dan kan je gewoon ergens opslaan. Eigenlijk heel simpel, maar het moet je net lukken, ook moet je wel als je in de tank probeert te komen de soldaten die eromheen staan neerknallen dit kun je gemakkelijk doen met een sterk wapen, om maar één te noemen de M60. Je kunt natuurlijk ook even wachten totdat de persoon in de tank iets te eten gaat halen. Sheep vertelde me dit en hij wil niet dat ik dit zeg dat het zijn tip is, maar ik doet lekker toch. :D Veel succes en mocht er nog iets niet lukken dan kun je natuurlijk altijd bij mij of één van de andere terrecht.

Link to comment
Delen op andere websites

jullie doen zo moeilijk zet je auto tussen de tank en de andere leger wagen voor de tank dus ga uit je auto wacht tot er een manetje uit de tak komt jat dan snel de tank en rij rustig naar de garage de politie en ander legervoertuigen zullen tegen je aan rijden en dood gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je nog even alle info geven die op WikiGTA staan.

Colonel Cortez vertelt je dat Diaz blij was en je graag opnieuw wilde ontmoeten. Daarna vertelt hij dat hij een koper heeft voor 'militair materiaal' dat op dat moment in een konvooi door de stad vervoert wordt. Je moet dit materiaal zien te stelen en dan te verstoppen. Ga met de Cheetah naar het konvooi toe dat over de lange weg langs Little Haiti en Little Havana rijdt. Het 'militaire materiaal' blijkt een tank te zijn. Ga er langzaam achteraan en wacht tot het konvooi stopt bij de donutwinkel in Little Havana. Daar zal de militair die in de tank zit de opdracht krijgen om wat donuts te gaan halen. Dit is het moment om toe te slaan. Wanneer de soldaat uit de tank gaat, moet jij erin gaan zitten. Vervolgens zal alles en iedereen op de tank gaan schieten, maar de Rhino is kogelvrij en zal geen schade oplopen. Rij onmiddellijk naar de garage in Little Havana en arriveer daar voordat de tank ontploft door het zelfontploffingssysteem. Ga nu uit de tank en ga de garage uit. Dan heb je de missie gehaald.

Hopelijk zal je hem deze keer wel halen, veel geluk van Rullez.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...